شناسهٔ خبر: 67237434 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

«آفرودیت» منتشر شد

«آفرودیت» دومین رمان غزاله بزرگ‌زاده در پانصد صفحه، تیراژ ۵۰۰ نسخه، و قیمت ۴۵۰ هزار تومان از سوی نشر روزگار منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، از غزاله بزرگ‌زاده پیشتر سه کتاب شعر، یک مجموعه‌داستان و یک رمان به چاپ رسیده بود. نسخه انگلیسی رمان اول این نویسنده با عنوان «Fear and Desire» از سوی انتشارات لمبرت منتشر شده است.

«آفرودیت» رمانی با مضمونی اجتماعی_ معمایی است و دارای داستان‌های فرعی و از دید چند راوی در بازه‌های زمانی و سنی مختلف روایت می‌شود. شخصیت اصلی رمان دختری است به نام باران، که حادثه‌ای کابوس‌ها و رنج‌های گذشته را برای او زنده می‌کند. دختری که سرگردان است برای رمزگشایی از گذشته و اتفاقاتی که رنگ و بویی تازه به خود گرفته‌اند و او را در مسیری تازه و چالشی سخت سوق می‌دهند. شخصیت‌های فرعی خواسته و ناخواسته پایشان به زندگی کارکتر اصلی داستان کشیده می‌شود و حتی گاه راوی داستان می‌شوند…

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

صدای کلاغ‌ها و بال‌زدن پرندگان را که از روی شاخه‌ها بلند می‌شدند، می‌شنیدم، قارقار کلاغ‌ها بر شدتِ آن غروب رازآلود و مرموز می‌افزود. این صداها و صداهای مبهم دور و نزدیک و جرق‌جرق آتش در مغزم می‌پیچید و انعکاسش شدت می‌یافت. دهانم طعم گسی پیدا کرد، به طرف آتش چرخیدم. خانه هنوز می‌سوخت، به عروسک نگاه کردم، انگار چشمان عروسک شعله می‌کشید و شعله‌ای که جانم را می‌سوزاند. خانه مشتعل و عروسک دور و نزدیک می‌شدند. به طرف جعبه رفتم، عروسک را در جعبه گذاشتم، انگار وسایل جعبه عقب و جلو می‌رفتند، از جعبه بیرون می‌آمدند و دوباره سر جایشان در جعبه برمی‌گشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما