شناسهٔ خبر: 67236178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مظلومی: احسان علیخانی و جوکر VAR دارند اما فوتبال ما خیر!

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم وقتی یک برنامه طنز آن همه دوربین دارد، ما چگونه در فوتبال‌مان VAR نداریم. پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم وقتی یک برنامه طنز آن همه دوربین دارد، ما چگونه در فوتبال‌مان VAR نداریم.

صاحب‌خبر -

پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص  حضور خود در دربی پیشکسوتان گفت: اتفاق خوبی رخ داد و توانستیم هم‌تیمی‌های قدیمی را در ورزشگاه شیرودی ببینیم. اولین دیداری که به تیم ملی دعوت شدم در همین ورزشگاه بود و دیدار مقابل روسیه. آقای مهاجرانی من را دعوت کرد.

وی افزود: فوتبال فراز و نشیب دارد. استقلال ۲۲ هفته صدرنشین بود اما متاسفانه مقابل نساجی قهرمانی را از دست داد. تا همین امروز هم همه جا اعلام کردم که استقلال خوب نتیجه گرفته است. مشکلاتی چون کمبود بازیکن و حواشی در تیم وجود داشت اما استقلال خوب نتیجه گرفت.

پیشکسوت فوتبال ایران توضیح داد: خوبی لیگ امسال این بود که تا لحظه آخر حساسیت ادامه داشت. در هفته آخر هم آن اتفاق در بازی پرسپولیس رخ داد که من نمی‌خواهم وارد حواشی مربوط به آن آفساید شوم.

مظلومی در خصوص عملکرد تیم ملی عنوان کرد:‌ قلعه‌نویی خوشبختانه در حال کار روی جوانان است. نمی‌توانیم  ناگهانی تیم ملی را جوان کنیم و باید پله پله  پیش برویم. وقتی نتیجه نگیریم نمی‌گویند جوان گرایی شده و همه دنبال آن نتیجه مناسب هستند. در بازی آخر حس می‌کنم بچه‌ها کم‌انگیزه بودند و مردم کم‌حوصله شده‌اند و آن اتفاقات روی سکوها پیش آمد. امیدوارم روند تیم ملی به خوبی پیش برود.

وی افزود: مطمئن باشید با توجه به تعداد سهمیه‌های آسیا در جام جهانی، ایران به این جام صعود می‌کند اما ما باید برای صعود از گروه برنامه‌ریزی کنیم. باید باشگاه‌ها همکاری کنند، اردوهای خوب داشته باشیم و بازی‌های دوستانه خبوی برگزار کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: نبود var اتفاق بدی است و نمی‌دانم چرا. در یک برنامه تلویزیونی جوکر ۲۰ تا دوربین و وی ای آر دارد اما دلیل اینکه ما در فوتبال‌مان var نداریم را نمی‌دانم.

انتهای پیام/

نظر شما