شناسهٔ خبر: 67235385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

معاون سیاسی سپاه:

باید انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی  رقم بخورد

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه مقاومت منطقه و ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با جدیت توجه دارند، گفت: انتخابات در تراز انقلاب اسلامی باید رقم بخورد. 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار جوانی در نشست وبیناری با بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور، افزود: انتخابات همان‌طور که برای مردم ما مهم است و می‌تواند خلأ‌های فرهنگی و اقتصادی را پر کند، برای دیگران هم مهم است و آن‌ها منتظر هستند تا ببینند پیام انتخابات ایران چیست؟ 
سردار جوانی گفت: با توجه به مشارکت و نوع انتخاب، نتیجه‌ای که به دست می‌آید می‌تواند متفاوت باشد. سالیانی است که دشمنان ما به این جمع‌بندی رسیده‌اند که می‌توانند از طریق صندوق رأی، بر شتاب انقلاب اسلامی در پیشبرد آرمان‌های آن تأثیر بگذارند؛ از این‌رو انتخابات در کشور باید به عنوان یک فرصت تلقی شود و دشمنان هم چنین دیدگاهی را دارند. معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه امیدواریم راه شهید رئیسی با رأی بالای مردم ادامه پیدا کند، تصریح کرد: انتخابات باید اخلاق مدارانه باشد. شهید جمهور ثابت کرد که می‌توان در انتخابات شرکت و رئیس‌جمهور شد، بدون اینکه وارد تخریب و حاشیه شد. انتخابات در تراز انقلاب اسلامی باید رقم بخورد و گروه‌ها، افراد و جریان‌ها باید برنامه‌های خود را مطرح کنند و اجازه دهند مردم انتخاب کنند. 
جوانی عنوان کرد: انتخابات، هم سالم و هم رقابتی بوده و بحث مشارکت مهم است. در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد نیز بر این موضوع تأکید شد. مشارکت بالا می‌تواند پیام محکمی را به دنیا انتقال دهد. حماسه بدرقه در دنیا کم‌نظیر بود و مشارکت بالا نیز می‌تواند توجه جهانیان را جلب کند. هر کسی که مخاطب دارد، اساتید، دانشجویان و همه اقشار می‌توانند از ظرفیت‌های خود برای مشارکت‌آفرینی استفاده کنند. شرکت در انتخابات حق و تکلیف است. جوانی افزود: همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تأیید شدند، محترم هستند و همه این‌ها می‌توانند منتخب مردم باشند و هر کسی رأی بیاورد، باید حمایت شود؛ اما ملاک‌های انتخاب درست را باید تبیین کرد تا بهترین‌ها انتخاب شوند. اگر در این شرایط ملت ایران بخواهد موانع راهبردی و حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند، باید یک رئیس‌جمهوری انتخاب شود که چهار ویژگی‌ای را که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند داشته باشد؛ یعنی فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

نظر شما