شناسهٔ خبر: 67235384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

عضو فراکسیون مستقلین:

نزاع‌های سیاسی رأی‌آور نیست

روزنامه جوان

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بیشتری از سوی مردم نسبت به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه خواهد بود. با توجه به شرایط و فضای حاکم بر جامعه و همین‌طور اهمیت بالای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی من این است که میانگین مشارکت در انتخابات این دوره به بیش از ۵۰ درصد برسد

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه نامزد‌های انتخابات باید بدانند که چالش‌ها و نزاع‌های سیاسی در مناظرات رأی‌آور نیست، گفت: نامزد‌ها به جای هرگونه چالش سیاسی در برنامه‌های تبلیغاتی‌شان به ارائه برنامه‌های خود بپردازند. 
رضا سپه‌وند در گفتگو با ایرنا در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بیشتری از سوی مردم نسبت به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه خواهد بود. با توجه به شرایط و فضای حاکم بر جامعه و همین‌طور اهمیت بالای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی من این است که میانگین مشارکت در انتخابات این دوره به بیش از ۵۰ درصد برسد.
 وی افزود: امروز مهم‌ترین مسئله و مشکل مردم به طور کل در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی است و نامزد‌ها باید برنامه‌های خود را در این باره به مردم ارائه کنند. نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید به مردم بگویند که برنامه شان برای حوزه تولید و همچنین امور مالیاتی چیست و چه برنامه‌ای برای بازنشستگان در صندوق‌های مختلف بازنشستگی اعم از معلمان، کارگران و... دارند. 
عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: امروز دغدغه مردم معیشت، اقتصاد و اشتغال است و می‌خواهند بدانند که کاندیدا‌ها چه برنامه‌ای برای رفع بیکاری و ایجاد رونق در حوزه تولید و در نتیجه آن اشتغال دارند. نکته مهم دیگر برنامه نامزد‌ها در حوزه سیاست خارجی و عرصه بین‌الملل است و کاندیدا‌ها در برنامه‌های خود باید به مردم بگویند چه برنامه‌ای در حوزه سیاست خارجی برای توسعه روابط با کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های منطقه و همسایگان و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها و همچنین توسعه صادرات به این کشور‌ها و به طور کل مبادلات اقتصادی و تجاری با آن‌ها دارند. سپه‌وند خاطرنشان کرد: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری بدانند که چالش‌ها و نزاع‌های سیاسی در برنامه‌های تبلیغاتی هیچ جایگاهی در جامعه و در میان مردم ندارد و این گونه رفتار‌ها نمی‌تواند باعث افزایش آرای آن‌ها در انتخابات شود. 
عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نامزد‌های انتخابات باید بدانند که چالش‌ها و نزاع‌های سیاسی در برنامه‌های تبلیغاتی آن‌ها نه تنها با استقبال مردم مواجه نخواهد شد بلکه باعث کاهش اقبال عمومی از آن نامزد خواهد شد. پس بهتر است نامزد‌ها به جای هرگونه چالش سیاسی در برنامه‌های تبلیغاتی‌شان به ارائه برنامه‌های خود بپردازند. وی افزود: آنچه تا کنون از نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخاباتی و برنامه‌های تبلیغی‌شان مشاهد کرده ایم بیان یکسری مسائل کلی برای مردم است و باید بگویم که نامزد‌ها تا کنون برنامه مدونی را در حوزه مسائل مختلف به مردم ارائه نکرده اند که امیدواریم در ادامه کار شاهد ارائه برنامه مشخص و مدون از سوی نامزد‌ها در حوزه مسائل مختلف باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما