شناسهٔ خبر: 67233902 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

جبلی: ۳ مناظره را به سرفصل‌های اقتصادی اختصاص دادیم

رئیس صداوسیما در مراسم آغازین اولین مناظره تلویزیونی گفت: در این دوره ۵ مناظره خواهیم داشت که به دلیل اهمیت موضوعات اقتصادی، ۳ مناظره را به مسائل اقتصادی اختصاص می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، پیمان جبلی رئیس صداوسیما در برنامه آغازین شروع مناظرات تلویزیونی تأکید کرد: در این جلسه یاد شهدای خدمت را گرامی می‌داریم. بلافاصله بعد از شهادت، ستاد انتخابات رسانه ملی را شکل دادیم؛ کارهایی که در طول مدت یک سال برای طراحی و کمیسیون تبلیغات انجام می‌شد در مدت کوتاهی با کار جهادی دوستان طراحی و نهایی شد.

وی افزود: در دورانی که این طراحی‌ها اتفاق می‌افتاد رسانه ملی درگیر پوشش بدرقه باشکوه مردمی حادثه دردناک بالگرد بود. بیش از 67 درصد مخاطبان نسبت به این پوشش، از رسانه ملی رضایت داشتند. نکته جالب نظرسنجی بود که در فاصله قبل و بعد از شهادت رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان انجام شد که شاهد افزایش 12 درصدی مشارکت بودیم به خاطر خون مبارک این شهیدان بود.

جبلی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی طراحی تبلیغات انتخابات را بر مشارکت قرار دادیم و کنار این هدف اصلی فرصت‌های برابر تبلیغات قرار دادیم تا زمینه رقابت سالم باشد و دستاورد اصلی هم مشارکت بالا باشد. همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این حماسه مشارکت مکمل حماسه باشکوه بدرقه این انتخابات باشد ان‌شالله نتیجه این انتخابات سالم انتخاب یک رئیس‌جمهور خوب و مردمی باشد.

وی به فعالیت‌های انتخاباتی تلویزیون برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: صداوسیما در آماده‌سازی برنامه‌ها و زیرساخت‌ها همه ظرفیت‌ها با همکاری و استعانت از نخبگان، دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها و افکارسنجی مردم سوالات و طراحی‌ها اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: بنابر مطالعات این برنامه‌ها براساس مطالبات و مسائل مردم حوزه اقتصاد هدف‌گذاری شد. چرا که امسال برنامه هفتم را با مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم آغاز می‌کنیم. به همین خاطر دو مناظره را به تعداد مناظرات اضافه کردیم و 3 مناظره به سرفصل‌های اقتصادی اختصاص پیدا می‌کند.

جبلی تأکید کرد: از نامزدها تشکر می‌کنم مدت زمان کوتاهی میزگردها طراحی شده و اطمینان داریم میلیون‌ها چشم مناظرات تلویزیونی را دنبال می‌کنند. امیدوارم شاهد رقابتی سالم و سرنوشت خوبی برای آحاد مردم باشیم که الگویی سالم و اخلاق اسلامی رقابت‌ها رقم بخورد.

نظر شما