شناسهٔ خبر: 67233824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جهانبخش به سری آ می‌رود؟/ کاپیتان ایران می‌خواهد همچنان در اروپا بماند

رسانه‌های هلندی اخیراً اشاره کردند که جهانبخش در حال مذاکره با باشگاه فاینورد روتردام است، اما به نظر نمی‌رسد که به توافق جدیدی منجر شود.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: به نظر می‌رسد علیرضا جهانبخش علاقه‌مند است تا در ایتالیا و سری آ به فوتبال خود ادامه بدهد و در این رابطه مذاکراتی نیز ظرف روز‌های اخیر انجام شده است.

به گزارش ایرنا، قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد، بعد از سه فصل همکاری به پایان رسید. همه نشانه‌ها حاکی از آن است که علیرضا جهانبخش آخرین بازی خود را برای فاینورد انجام داده و دیگر در ترکیب این تیم حضور نخواهد داشت. رسانه‌های هلندی اخیراً اشاره کردند که جهانبخش در حال مذاکره با باشگاه فاینورد روتردام است، اما به نظر نمی‌رسد که به توافق جدیدی منجر شود.

جهانبخش ۳۰ ساله البته تأیید می‌کند که علاقه کافی از سوی اروپا به او سبک فوتبالش وجود دارد.

جهانبخش چشم‌انداز روشنی از آینده دارد. او با اینکه فصل قبل دچار مصدومیت شد و کمتر در ترکیب فاینورد قرار گرفت، اما همچنان احساس می‌کند که می‌تواند چندین سال از نظر روحی و جسمی در سطح اروپا فعالیت کند.

بازگشت به ایران یا رفتن به عربستان سعودی در حال حاضر برای علیرضا گزینه‌ای قابل توجه نیست. علیرضا بازی در ایتالیا را جذاب می‌داند، اما در نهایت شرایط باشگاه، سطح باشگاه، مربی، شرایط زندگی در کشور مورد نظر و بسیاری عوامل دیگر برای او مهم است و در انتخابش تأثیرگذار خواهد بود.

چند باشگاه از ایتالیا، اسپانیا و آلمان برای جذب علیرضا تمایل دارند و اولین مذاکرات در روز‌های اخیر انجام شده است. با این حال باید منتظر بازگشت جهانبخش از تعطیلات باشیم تا او با بررسی همه جوانب تصمیم نهایی را برای تیم بعدی خود بگیرد.

به نظر می‌رسد حدود سه تا چهار هفته زمان می‌برد تا باشگاه جدید جهانبخش معرفی شود. بعد از اینکه فاینورد تصمیم گرفت از گزینه تمدید قرارداد خود استفاده نکند، کاپیتان تیم ملی ایران بازیکن آزاد است. همین مسأله که باشگاه جدید نباید مبلغی برای رضایتنامه پرداخت کند، جهانبخش را به کانون توجه برخی باشگاه‌ها تبدیل کرده است.

جهانبخش در حال حاضر در بازار ارزش سه میلیون یورویی دارد و فصل گذشته ۲۳ بازی با پیراهن فاینورد انجام داده است.

برچسب‌ها:

نظر شما