شناسهٔ خبر: 67233405 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمدید زمان ثبت نام والدین برای سرویس مدرسه در سامانه (سپند)

مهلت ثبت نام والدین برای سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۱۵ تیر تمدید شد.

صاحب‌خبر -

تمدید زمان ثبت نام والدین برای سرویس مدرسه در سامانه (سپند)  ***

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس irtusepand.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.ضامنی افزود: تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار درخواست سرویس مدرسه بوسیله اولیاء دانش آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) ثبت شده است.
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: استفاده از سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس الزامی است و رانندگان و پیمانکاران نیز موظف به ثبت نام در این سامانه و دریافت مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح هستند.
وی با بیان اینکه ثبت شرکت‌ها و پیمانکاران متقاضی حمل و نقل دانش آموزی در سامانه فعال شده است، گفت: از ۲۵ خرداد تا پایان مرداد نیز ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام و تائید آنها بوسیله شهرداری‌ها انجام می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودرو‌ها و مسیر‌های سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد. به گفته ضامنی، همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

نظر شما