شناسهٔ خبر: 67233323 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

۲۷ راس دام در سرخه قربانی شد

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از ذبح ۲۷ راس دام همزمان با عید قربان در شهرستان سرخه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه عید قربان و در جهت اجرای سنت نیک و حسنه قربانی، به همت جهادگران بسیجی ذبح گوسفند در شهرستان سرخه انجام و بین خانواده های کم برخوردار در شهرستان توزیع می شود.

محمدجواد عبدالهی مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در جزئیات انجام قربانی اظهار کرد: امیرالمومنین حضرت علی (ع) می‌فرمایند: اگر مردم می دانستند که چه پاداشی در قربانی کردن در روز عید قربان وجود دارد، قرض می گرفتند و قربانی می کردند؛ زیرا صاحب قربانی با اولین قطره ای که از آن می ریزد، بخشیده می شود

او با بیان اینکه اعضای گروه‌های جهادی، افراد نیازمند را در مناطق مختلف با هدف توزیع گوشت شناسایی کرده اند، افزود: نذورات نقدی جمع‌آوری شده به نیت افراد خیر و نیک‌اندیش، دام زنده خریداری و گوشت قربانی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: به همت گروه های جهادی شهرستان به تعداد ۲۷ راس دام قربانی انجام و در بین نیازمندان و محرومین شهرستان توزیع و پخش خواهد شد.

عبداللهی تصریح کرد: این اقدام مومنانه، در راستای نشر و ترویج سنّت حسنه قربانی و با هدف استمرار کمک‌ های مومنانه این عمل خدا پسندانه صورت گرفت.

 

 

 

نظر شما