شناسهٔ خبر: 67233168 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در بسته ویژه های انتخابات مطرح شد؛

پخش نخستین قسمت مناظره‌های انتخاباتی، امشب

نخستین قسمت مناظره‌های انتخاباتی امشب پخش می‌شود و انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در صدر اخبار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته رئیس رسانه ملی آنچه نامزد‌ها از امشب پشت تریبون مناظره‌ها مطرح کنند زیر ذره بین کمیسیون تبلیغات است. سوالات هم به گونه‌ای طراحی شده تا از ورود نامزد‌ها به حواشی و بداخلاقی‌های احتمالی جلوگیری شود؛ و برنامه‌های میزگرد‌های انتخاباتی هم توجه بسیاری از مخاطبان رو جلب کرده است. 
گفتگو‌های تخصصی با سوالات چالشی کارشناسان که ابتکار رسانه ملی در این دوره از انتخابات است. 
آقای مفتاح، دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی در اینباره میگه کارشناسان کاملا جدی و حرفه‌ای هستند.
---
رفت و آمد چهره‌های سیاسی و نمایندگان ادوار مجلس به ستاد انتخابات نامزد‌ها یکی از پر رونق‌ترین خبر‌ها است. آقای بیادی عضو سابق شورای شهر، سکان ریاست ستاد انتخابات تهران آقای پورمحمدی را به دست گرفته. ستاد انتخابات خادمین ملت آقای قالیباف هم با حضور تعدادی از نمایندگان فعلی و قبلی مجلس بصورت سراسری وارد گود رقابت شده. آقایان خضریان عباسی و میرمحمدی هم به ستاد آقای جلیلی پیوستند.
---
حزب اصولگرای نسل نو هم اعلام کرده در انتخابات پیش رو سمت آقای قالیباف می‌ایستد.
---
صنف‌های مختلف هم از موضعشان درباره انتخابات می‌گن، برای مثال انجمن تهیه کنندگان مستقل سینما از نامزد‌های انتخاباتی خواسته به ۸ سوال آنها پاسخ دهند. سوالاتی که اغلب صنفی و در باب فرهنگ و هنر، از جمله اینکه برنامه نامزد‌ها برای رونق اقتصاد این حوزه چیست؟
---
و در آستانه مناظرات بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به نامزد‌های انتخابات، از آنها خواسته هنجار شکنی نکنند و به جای تخریب دیگری و ترساندن مردم، راهبرد و برنامه خودشون رو ارائه دهند.

<div id="video-display-embed-code_11225608"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4262040/11225608?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما