شناسهٔ خبر: 67232979 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

پیش بینی هوای پایتخت در 5 روز آینده

صاحب‌خبر -

اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان طی پنج روز آینده را صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعدازظهر و شب همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی کرد.

براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعدازظهر و شب همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت پیرو هشدار زرد روز گذشته (۲۷ خردادماه) در بعضی مناطق به ویژه در نیمه شمالی استان، در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

همچنین در پاره‌ای نقاط به ویژه در نیمه جنوبی، نواحی غربی و مرکزی استان گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک (با احتمال تندباد لحظه‌ای، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا) پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۹ خردادماه) کمی ابری و وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر و باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد و در روز چهارشنبه (۳۰ خردادماه) کمی ابری و وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر در بعضی ساعت‌ها باد و گرد و خاک و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

نظر شما