شناسهٔ خبر: 67232561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قدرت نظرسنجی ها در ایام تبلیغات انتخابات

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،یکی از کاربران توئیتری در صفحه خود نوشت:

در برخی کشورها به محض آغاز تبلیغات رسمی،انتشار عمومی نظرسنجی ها از نظر قانونی ممنوع می شود.زیرا در دوران کارزار انتخاباتی می توان به جای نظرسنجی نظرسازی کرد.

برای اهل فن تشخیص اعتبار نظرسنجی ها دشوار نیست اما کمپین ها می توانند از آنها برای تاثیرگذاری بر کمپین رقیب استفاده کنند.

قدرت نظرسنجی ها در ایام تبلیغات انتخابات

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما