شناسهٔ خبر: 67232327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیر مجمع مطالبه‌‌گران استان هرمزگان مطرح کرد؛

ارتباط گسترده با کشورهای همسایه نقطه قوت و طلایی دولت سیزدهم

«صالحی» گفت: ارتباط گسترده با کشورهای همسایه و ایجاد مراودات قابل توجه از جمله نقاط قوت و طلایی دولت در سه سال گذشته بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«علیرضا صالحی» دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان اظهار داشت: بی تردید آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود دستاوردهای مثبتی را کسب کرد و به لطف خداوند انسان متعالی دیگری که تجربه سه ساله آقای رئیسی را پشت سر گذاشته وسیله‌ای خواهد شد تا ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

وی افزود: ارتباط گسترده با کشورهای همسایه و ایجاد مراودات قابل توجه از جمله نقاط قوت و طلایی دولت در سه سال گذشته بوده است.

صالحی ادامه داد: مسئولان باید دستاوردهای دولت و اقدامات صورت گرفته در طی چند سال اخیر را برای مردم تشریح و تبیین کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان بی نتیجه بماند و مردم هم به اقناع برسند که با مشارکت خود در انتخابات می‌توانند در تعیین سرنوشت و آینده خود سهیم باشند.

به گفته وی، مطالبه‌گری برای تشکیل دولت اسلامی و استمرار خط مشی دولت شهید رئیسی بر عهده فعالین اجتماعی، اصحاب فرهنگ و هنر است.

دییر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی به جهت اینکه رئیس جمهور و مدیرانی را در تراز اسلام ناب پرورش داده است، باید به خودش ببالد.

وی تصریح کرد: در طول ۴۵ سال گذشته همواره ما در تشکیل دولت اسلامی درجا می‌زدیم ولی با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تعهد جایگاه خودش را پیدا کرد.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: در این انتخابات نیز رئیس جمهوری با همین مشی و نگاه باید انتخاب شود و زبان رسای رسانه می‌تواند در این مهم اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما