شناسهٔ خبر: 67231943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

انتصاب سرپرست مرکز بهداشت شهيد داميده شهرستان بويراحمد + تصوير ابلاغ

صاحب‌خبر -
انتصاب سرپرست مرکز بهداشت شهيد داميده شهرستان بويراحمد + تصوير ابلاغ
خبرگزاری آریا- دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد طی ابلاغی "دکتر محسن اسدی" را به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد منصوب و از زحمات و خدمات "دکتر بهنام نیازی" در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا در استان کهگیلویه و بویراحمد، در متن این ابلاغ آمده است:
جناب آقای دکتر محسن اسدی-پزشک عمومی
موضوع:ابلاغ دکتر محسن اسدی
باسلام و احترام ؛
با توجه به پیشنهاد معاون بهداشتی دانشگاه و با عنایت به سوابق و تجربه جنابعالی بموجب این ابلاغ بعنوان "سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد" انتخاب می شوید تا با بهره گیری از توان مدیران، کارشناسان و کارکنان آن مجموعه و هم اندیشی لازم درون بخشی نسبت به ارتقای شاخصهای بهداشتی کوشا باشید. موفقیت شما را از خدای بزرگ مسئلت دارم.
دکتر سعید جاودان سیرت
سرپرست دانشگاه
گفتنی است؛ دکتر محسن اسدی 37 ساله، از کارکنان استخدام پیمانی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد است و سوابقی همچون پزشک عمومی مرکز خدمات جامع سلامت شهید صدوقی یاسوج را در کارنامه خود دارد.
لازم به ذکر است، وی علاوه بر دارا بودن مدرک دکترای عمومی، دانش آموخته لیسانس مهندسی برق - مخابرات و دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته مهندسی برق – الکترونیک می باشد.
یادآور می شود که نامبرده از حامیان دکتر محمد بهرامی سیف آباد نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی است.   
پیش از این، مهرداد علیزاده کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و از دیگر حامیان جریان مردمی راه روشن فردا به عنوان سرپرست امور قراردادها و برون سپاری مدیریت امور پشتیبانی، خدمات و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردیده بود.

نظر شما