شناسهٔ خبر: 67231918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

والیبال نوجوانان دختر آسیا؛

شعبان‌خمسه: بازیکنانم مقابل ژاپن با همه توان جنگیدند

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران گفت: بازیکنانم با تمام توان جنگیدند اما ژاپن جزو تیم‌های بزرگ آسیاست و سابقه چند دوره قهرمانی در مسابقات زیر ۱۸ سال آسیا را در کارنامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا از روز یک‌شنبه ۲۷ خرداد با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند آغاز شده است. تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که در دیدار نخست موفق به شکست فیلیپین شده بود، امروز (دوشنبه ۲۸ خرداد) در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف ژاپن رفت و نتیجه را سه بر صفر واگذار کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران پس این دیدار گفت: در دومین دیدارمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفتیم. این تیم جزو تیم‌های بزرگ آسیاست و سابقه چند دوره قهرمانی در مسابقات زیر ۱۸ سال آسیا را در کارنامه دارد.

فاطمه شعبان‌خمسه ادامه داد: از قبل هم می‌دانستیم کار سختی برابر ژاپن داریم. بازیکنانم با همه توان جنگیدند ولی نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی روند خوبی داشته باشیم.

وی درخصوص شرایط تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران در در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به پیروزی که مقابل فیلیپین در دیدار اول داشتیم، تیم‌مان جزء هشت تیم برتر آسیا قرار گرفت. تیم‌مان در گروه B مسابقات بود و در ادامه با تیم‌های گروه D مسابقه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تیم‌های کره جنوبی و چین تایپه رقبای بعدی‌مان در این مسابقات باشند. هر دو کشور از تیم‌های خوب آسیا هستند و در دوره‌های قبل هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. چین تایپه در دوره قبل این مسابقات در رده سنی ۱۶ سال شرکت کرده بود و مقام سوم را به دست آورد و در این دوره با همان ترکیب و این‌بار در رده سنی ۱۸ سال حضور پیدا کرده است.

شعبان خمسه در پایان، گفت: مسابقات سختی پیش‌رو داریم و سعی می‌کنیم با توجه به نقاط ضعف و قوت‌مان نمایش بهتری ارائه دهیم.

نظر شما