شناسهٔ خبر: 67231788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه : يک گاوداري 10 هزار راسي توسط بنياد مستضعفان در استان ايجاد مي شود

صاحب‌خبر -
استاندار کرمانشاه : يک گاوداري 10 هزار راسي توسط بنياد مستضعفان در استان ايجاد مي شود
خبرگزاری آریا-استاندار کرمانشاه :  در حاشیه نشست کاری با رئیس بنیاد مستضعفان و مدیران این مجموعه که با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: اوایل تیرماه یک نشست کاری با حضور دکتر دهقان رئیس بنیاد مستضعفان پیرامون طرح‌ها و برنامه‌های بنیاد در تهران برگزار شد.

بگزارش خبر نگار خبرگزاری آریا از کرمانشاه صحرایی  افزود: در سفر کاری روز گذشته دکتر دهقان به استان از طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد بازدید به عمل آمد و در ادامه در نشستی که برگزار شد؛ پیرامون توسعه فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های مختلف و توسعه طرح‌های بنیاد، توافقات بسیار خوبی انجام گرفت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از جمله این طرح‌ها، ایجاد یک گاوداری پرواربندی 10 هزار راسی در استان کرمانشاه است که در قالب احیای یک واحد تولیدی راکد اجرایی می‌شود. 

وی گفت: در کنار احیای یکی از واحدهای بزرگ استان، یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند برای ایجاد اشتغال جوانان کرمانشاهی و همچنین کمک به تامین امنیت غذایی استان کشور انجام می‌شود.

صحرایی گفت: علاوه بر این توافقات خیلی خوبی برای تکمیل زنجیره تولید در حوزه شیر و گوشت در استان انجام گرفت.

 وی عنوان کرد: همچنین در این نشست توافق شد خط 2 کارخانه قوطی‌سازی توسط بنیاد مستضعفان اجرایی شود و در کنار آن یک ژنراتور توسط بنیاد برای تامین برق پایدار این مجموعه تهیه شود.

 مدیر ارشد استان همچنین از انجام یک توافق تحول آفرین با بنیاد پیرامون شتاب بخشی به پروژه 5400 واحدی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: برخی از مشکلات قانونی و حقوقی در مسیر اجرای این پروژه قرار داشت که در نشست شب گذشته مرتفع شد.

 وی عنوان کرد: همچنین در این نشست مقرر شد با حمایت بنیاد، این پروژه بزرگ ظرف 18 تمام آینده به بهره‌برداری برسد و به مردم عزیزمان تحویل داده شود.

صحرایی با اشاره به توافق برای انجام سرمایه‌گذاری و مطالعات در بخش معدن با بنیاد، در ادامه عنوان کرد:  همچنین بنیاد مستضعفان در زمینه ایجاد و تکمیل برخی زیرساخت‌ها مرتبط با اربعین و کمک به هیات های مذهبی بنیاد مستضعفان کمک خواهد کرد.

نظر شما