شناسهٔ خبر: 67231695 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مدیرعامل ناتینگ، تاریخ انتشار و چند قابلیت آپدیت Nothing OS ... -

اقتصاد ایران: مدیرعامل ناتینگ، ویژگی‌های جدید رابط کاربری Nothing OS 3 و زمان انتشار آن را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، در آستانه‌ی رونمایی از نسخه‌ی Community Edition گوشی ناتینگ فون 2a، جزئیاتی را در مورد به‌روزرسانی بعدی رابط کاربری Nothing OS 3.0 منتشر کرد.

در پست کارل پی در ایکس، چند مورد از تغییراتی را که ناتینگ قصد دارد در نسخه‌ی سوم رابط کاربری خود ایجاد کند، به اشتراک گذاشته است که یکی از آن‌ها، امکان انتخاب از بین گزینه‌های قفل صفحه خواهد بود.

طرح قفل صفحه در رابط کاربری گوشی ناتینگ nothing os 3 سه طرح قفل صفحه در رابط کاربری جدید ناتینگ

طرح پیش‌فرض قفل صفحه فقط ساعت و تاریخ را نشان می‌دهد. با این حال، دو گزینه‌ی جدید به Nothing OS 3.0 اضافه خواهند شد.

اولین گزینه، «ساعت + ویجت» در صفحه‌ی قفل است که به کاربران امکان اضافه کردن سه ویجت آب‌وهوا، اقدامات سریع و تاریخ را به‌همراه نمایش نقطه‌ی ساعت دیجیتال خواهد داد. گزینه‌ی دیگری به نام «ناحیه‌ی ویجت گسترده» وجود دارد که ساعت آنالوگ را در کنار نمایش تاریخ در ابعاد بزرگ و ویجت‌های اقدام سریع، آب‌وهوا و مخاطبین نشان می‌دهد.

لایه‌های انیمیشن نقاط تعاملی در گوشی ناتینگ ویژگی انیمیشن نقاط تعاملی (Interactive Dot Animation)

علاوه‌بر سفارشی‌سازی صفحه‌ی قفل، مدیر ناتینگ به ویژگی «انیمیشن نقاط تعاملی» اشاره کرد. اگرچه جزئیات این ویژگی مبهم است، تصویر به اشتراک گذاشته‌شده توسط پی نشان می‌دهد که سه لایه‌ی تصویر ورودی، تعامل زنده و خروجی نهایی در ویژگی جدید وجود دارد که انیمیشن‌هایی را در داخل رابط کاربری به نمایش می‌گذارد.

مقالات مرتبط
  • ناتینگ با گوشی Phone 3 به هوش مصنوعی هجوم می‌برد؛ عرضه در سال ۲۰۲۵
  • طراحی و قیمت اولین گوشی برند اقتصادی ناتینگ CMF فاش شد

Nothing OS 3.0 به‌زودی وارد مدل‌های مختلف گوشی ناتینگ خواهد شد و با برخی تغییرات در اپلیکیشن‌های اختصاصی مانند گالری همراه است. به‌گفته‌ی کارل پی، انتشار رسمی به‌روزرسانی نسخه‌ی سوم سیستم‌عامل ناتینگ در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) انجام می‌شود.

نظر شما