شناسهٔ خبر: 67230976 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

عطر ولایت حریم رضوی را معطر می‌سازد؛ برنامه‌های اداره کفشداران در دهه ولایت و امامت

به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، اداره کفشداران حرم مطهر رضوی آماده پذیرایی از زائران و مجاورین امام هشتم (ع) در این ایام پر خیر و برکت است.

صاحب‌خبر -

جواد حلاجی استاد، رئیس اداره کفشداران حرم مطهر رضوی از برنامه‌های این اداره در این ایام خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال زائران، دو باب کفشداری جدید به شماره‌های 10 و 11 در صحن آزادی، ایوان شمالی تلگرافخانه، راه‌اندازی شده است.

حلاجی گفت: در شب و روز عید سعید قربان و همچنین در شب و روز عید بزرگ غدیر خم، بسته های نبات متبرک حرم مطهر رضوی در بین زائران توزیع خواهد شد.

رئیس اداره کفشداران افزود: در ایام دهه ولایت به منظور استقبال گرم از زائرانی که از طریق ایستگاه راه آهن شهیدرئیسی مشهد به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند، برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده است.

جواد حلاجی اضافه کرد: در روز عید غدیر خم، بسته‌های گل متبرک حرم مطهر رضوی در بین زائران حاضر در رواق امام خمینی (ره) مابین نماز جماعت ظهر و عصر توزیع خواهد شد.

حلاجی در پایان، ابراز امیدواری کرد که اداره کفشداران بتواند با ارائه خدمات مناسب، میزبان شایسته‌ای برای زائران و مجاوران امام هشتم (ع) در این ایام مبارک باشد.

نظر شما