شناسهٔ خبر: 67230938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

پاسخ به بحث کوچه‌بازاری این روزها؛ پزشکیان همان احمدی‌نژاد اصلاح‌طلبان است؟

صاحب‌خبر -

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هیچ شباهتی بین آقای دکتر پزشکیان و احمدی نژاد وجود ندارد. آقای دکتر پزشکیان فردی که عدالت و حق محوری را در تمام طول زندگی خود در بنیان کارهایشان قرار دادند. آقای دکتر پزشکیان به عنوان یک فوق تخصص قلب می‌توانستند یک زندگی کاملا متفاوت داشته باشند اما همیشه درد مردم را ترجیح دادند و به مردم توجه کردند.

علی تاجرنیا عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، نماینده مردم مشهد در دوره ششم مجلس شورای اسلامی و دندانپزشک در گفتگو با تابناک در خصوص انتخابات، کاندیداتوری مسعود پزشکیان، شرایط حاکم بر کشور و حاشیه های آن به گفتگو پرداخت.

وی در پاسخ که پزشکیان همان احمدی نژاد اصلاح طلبان است گفت:

کسانی که چنین حرفی را می زنند انسان های بسیار ظاهربینی هستند. شاید تنها چیزی که در واقع باعث این موضوع می شود مقایسه کردن ظاهر دکتر پزشکیان با ظاهر احمدی نژاد آن هم در ابتدای شروع فعالیت هایشان است زیرا احمدی نژاد در حال حاضر ظاهرشان را نیز تغییر داده اند ، خوش پوش شدند ، بوتاکس و عمل های زیبایی مختلف انجام می دهند و با آن احمدی نژاد سابق خیلی تفاوت دارند.

هیچ شباهتی بین آقای دکتر پزشکیان و احمدی نژاد وجود ندارد. آقای دکتر پزشکیان فردی که عدالت و حق محوری را در تمام طول زندگی خود در بنیان کارهایشان قرار دادند. آقای دکتر پزشکیان به عنوان یک فوق تخصص قلب می‌توانستند یک زندگی کاملا متفاوت داشته باشند اما همیشه درد مردم را ترجیح دادند و به مردم توجه کردند.

عنصر صداقت و عدالت طلبی که در آقای پزشکیان وجود دارد ذره ای در وجود احمدی نژاد وجود ندارد و برعکس مقابل ایشان قرار می گیرد.

آقای دکتر پزشکیان اگر به یک امر حقیقت رسیدند به هیچ عنوان حاضر نیستند که از آن کوتاه بیایند و اگر از اطرافیان ایشان کسی مرتکب خطایی شود ایشان هرگز آن را پنهان نمی کند و به طور کلی دکتر پزشکیان هیچ شباهتی به احمدی نژاد ندارد و هر کسی چنین فکر می‌کند معلوم است نه احمدی نژاد را شناخته نه آقای دکتر پزشکیان را شناخته است.

وی درباره نکات منفی آقای پزشکیان را هم اظهار کرد:  آقای پزشکیان در یک مقطعی از حوزه عملکردی با توجه به اینکه یک باور ایدئولوژیکی داشتند و فکر می‌کردند باید نیرو های مسلمان و حزب‌الهی تقویت شود و در آن زمان یک روش و منشی را طی کردند که خودشان نیز این روز ها آن روش را مورد نقد قرار می‌دهند و اینکه اگر بخواهیم رفتار عدالت طلبانه داشته باشیم نباید فرقی بین بچه مسلمان و غیر مسلمان در یک حوزه تخصصی بگذاریم و این یکی از نکات منفی آقای پزشکیان است.

آقای پزشکیان در شکل سیاست ورزی یک نوع نگرش خاصی دارند که در چارچوب حزب و گروه سیاسی جا نمیگرد ممکن است از جهاتی خیلی ها به این موضوع افتخار کنند اما از جهاتی نیز برای فردی که به دنبال کار منسجم اجرایی است یک نقطه ضعف محسوب می شود اما دکتر پزشکیان یک حسن بزرگی دارند و آن هم این است خودشان هستند و چون خودشان هستند و دو رویی نمی کنند مردم معتقدند که این صداقت همواره به ایشان کمک کرده است.

دکتر پزشکیان جز معدود اصلاح طلبانی بودند که در چند دور انتخابات گذشته که حتی هیچ اصلاح طلبی به مجلس راه نیافت ایشان همواره مورد اعتماد مردم بودند. هیچ انسانی بدون خطا نیست اما عنصر صداقت، پاکدستی و در مسیر حق بودن کیمیا هایی است که این روز ها کمتر در وجود کسی می‌توان مشاهده کرد.

وجود این ویژگی ها در آقای پزشکیان شخصی مانند بنده را که با آقای پزشکیان از لحاط تفکر سیاسی فاصله دارم را متقاعد کرده که به خاطر مردم و ایران در کنار ایشان بایستم و سعی کنم برای موفقیت ایشان از همه توان هایم استفاده کنم.

نظر شما