شناسهٔ خبر: 67230900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار ایلام‌:

واحدهای صدور پروانه و استعلامات شهرداری ایلام بروز نیستند

شهردار ایلام با بجا و درست خواندن انتقاد استاندار ایلام گفت: انتقاد استاندار ایلام بجا و درست بوده و واحدهای صدور پروانه و استعلامات شهرداری بروز نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _دوشنبه، بیست‌وهشتم خرداد_ در جمع خبرنگاران با تقدیر از دغدغه‌های مردمی استاندار ایلام در پیگیری امورات شهروندان اظهار کرد: استاندار ایلام، مدیری سخت‌کوش و جهادی است که همواره در خدمت به مردم بوده و شبانه روز پای کار است.

وی افزود: انتقاد استاندار بجا و درست است و برخی واحدها از جمله صدور پروانه و استعلامات به روز نیستند و باید این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: شعار شهرداری ایلام، الکترونیک و به روز کردن سیستم‌ها است که در بازه زمانی کوتاه مدت انجام می‌گیرد و این مشکلات مرتفع خواهد شد.

مظفری با انتقاد از کم‌کاری‌ها و سهل‌انگاری‌های برخی کارکنان شهرداری خاطرنشان کرد: خانه‌تکانی اساسی و اصولی علاوه بر مدیران در میان پرسنل و کارکنان با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و جابجایی‌هایی صورت خواهد گرفت، چون بسیاری از کارکنان در حوزه وظایف خود کوتاهی و کم کاری می‌کنند و این پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایمنا، در بازدید سرزده روز گذشته استاندار ایلام از مجموعه شهرداری ایلام، استاندار با انتقاد از شهرداری ایلام، سیستم‌های این مجموعه را بروز ندانسته و خواستار رفع این مشکل جهت تسریع در حل مشکلات مراجعه‌کنندگان شد.

نظر شما