شناسهٔ خبر: 67230472 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ارتش رژیم صهیونیستی: حزب‌الله لبنان از ۷ اکتبر ۵۰۰۰ موشک شلیک کرده است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از ۵ هزار موشک ضد تانک و پهپاد توسط حزب‌الله لبنان به اهداف صهیونیست‌ها از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درجریان گفت‌وگوی مطبوعاتی تاکید کرد که حزب‌الله لبنان از هفتم اکتبر بیش از ۵ هزار موشک ضد تانک و پهپاد به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، وی در ادامه افزود: ما تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرائیلی‌ها به شمال (سرزمین‌های اشغالی) خواهیم کرد. این یک مسأله غیر قابل مذاکره است.

هاگاری همچنین تصریح کرد حزب‌الله در لبنان حملات خود علیه رژیم صهیونیستی را تشدید می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حملات روزافزون حزب‌الله ما را به آستانه تشدید گسترده‌تر عملیات سوق می‌دهد و این امر می‌تواند پیامدهای ویران‌کننده‌ای بر لبنان و منطقه داشته باشد.

تاکنون حزب‌الله لبنان به این اظهارات واکنشی نشان نداده است.

 هشت ماه جنگ افسارگسیخته، کشتار گسترده، ویرانی و درد و رنج در غزه توجه جهان را به خود جلب کرده است، اما در سراسر مرز شمالی اراضی اشغالی فلسطین با لبنان، رژیم صهیونیستی درگیر جنگی بسیار آرام‌تر با مقاومت لبنان بوده است.

در چند هفته گذشته، درگیری‌ها شدت گرفته و حزب‌الله لبنان از سلاح‌های پیشرفته‌تر برای شلیک به عمق اراضی اشغالی استفاده می‌کند. هفته گذشته حزب‌الله لبنان در جدیدترین عملیات خود، رگبار گسترده موشکی را شلیک کرد.

پیشتر مقام‌های سازمان ملل نسبت به «اشتباه محاسباتی» در مرز اراضی اشغالی و لبنان هشدار دادند؛ ۲ مقام سازمان ملل مستقر در لبنان هشدار داده‌اند که تهدید بسیار واقعی اشتباه محاسباتی وجود دارد که می‌تواند به جنگ گسترده‌تری منجر شود، زیرا درگیری‌های فرامرزی بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی در حال شدت گرفتن است.

برچسب‌ها:

نظر شما