شناسهٔ خبر: 67230041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همکاری و مشارکت صنایع در گذر موفق از پیک بار تابستان امری ضروری است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: همکاری و مشارکت صنایع در گذر موفق از پیک بار تابستان امری ضروری است.

صاحب‌خبر -

همکاری و مشارکت صنایع در گذر موفق از پیک بار تابستان امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه هماهنگی گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ در بخش صنایع استان آذربایجان غربی در محل استانداری آذربایجان غربی و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، محمد دهقان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان و روسای ادارات صمت وجهاد کشاورزی وشهرک‌های صنعتی در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد. 

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این جلسه ضمن اشاره به ضرورت همکاری و مشارکت همگانی در گذر از پیک بار تابستان گفت: همراهی و مشارکت همگانی به ویژه همکاری صنایع لازمه گذر موفق از پیک بار تابستان امسال می‌باشد. 

وی ادامه داد: صنایع می‌توانند با همکاری از طریق تغییر شیفت کاری، تعطیلات و تعمیرات سالانه و یا جابجایی تعطیلی روز جمعه با یکی از روز‌های هفته در تامین پایدار شبکه در ایام پیک بار تابستان نقش موثری داشته باشند. 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به اهمیت به مدار آوردن مولد‌های خودتامین در ادارات و صنایع بزرگ اشاره کرد و گفت: با هدف تامین برق پایدار برای همه مشترکان در دوره اوج بار تابستان؛ مولد‌های برق ادارات و صنایع بزرگ در ساعات اوج مصرف باید در مدار باشند و در ساعات اعلامی و مورد نیاز باید ارتباط خود را با شبکه برق قطع و به ژنراتور‌ها وصل شوند. 

گفتنی است با آغاز پیک بار تابستان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی جلسات مستمر و مداومی در حوزه‌های مختلف با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف از جمله صنایع، کشاورزی و … برگزار کرده تا با برنامه‌ریزی و همکاری مشترک، پیک بار تابستان امسال نیز با موفقیت پشت سرگذاشته شود.

نظر شما