شناسهٔ خبر: 67229933 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دمای هوا در عربستان به ۵۰ درجه رسید | وضعیت حجاج ایرانی چگونه است؟

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: عملیات رمی جمرات در حال برگزاری است و به رغم دمای هوای حدود ۵۰ درجه هیچ مشکلی وجود ندارد و حال حجاج ایرانی خوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا غلامرضا رضایی که هم اکنون در سرزمین منا حضور دارد اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و پیش بینی های انجام گرفته، حجاج ایرانی هیچ گونه کمبودی از لحاظ امکانات رفاهی و مقابله با گرمای موجود ۵۰ درجه ندارند و آرامش کامل در کاروان ها برقرار است.

وی ادامه داد: حجاج ایرانی علاوه بر انجام اعمال خود در سرزمین منا و بیتوته در این مکان رمی جمرات را از روز دهم تا دوازدهم ذی الحجه انجام می دهند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: در مراسم رمی جمرات خواهران از ساعت ۱۰ شب و برادران ۱۰ صبح روز دهم ذالحجه یعنی برابر با روز عید قربان راهی رمی جمرات شدند.

رضایی با بیان اینکه آخرین کاروان حجاج ایرانی نیز وارد رمی جمرات شد، افزود: حجاج ایرانی در آرامش کامل با امکانات رفاهی تدارک دیده شده در حال انجام اعمال مناسک حج هستند.

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر ایرانی که حدود ۵ هزار نفر از این تعداد را نیروهای خدماتی، امداد، پزشکان و غیره تشکیل می دهند، راهی سرزمین وحی شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما