شناسهٔ خبر: 67229738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی والیبال ایران: دو هفته سخت را پشت سر گذاشتیم/ امیدوارم از بازی ایران لذت ببرید

معصومه مومی‌وند

پیمان اکبری در نشست خبری پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملتهای ۲۰۲۴ والیبال شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کنفرانس خبری پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها و دیدار روز چهارشنبه با آمریکا گفت: تقریبا ۱۰ روز زمان داشتیم که هم از نظر روانی و هم روی یک سری مسائل تکنیکی و تاکتیکی کار کنیم تا بازیکنان‌ را به شرایط بهتری برسانیم. امیدواریم در هفته سوم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: خوشحالیم که در کشور فیلیپین هستیم. اول جا داره از مردم فیلیپین و مسئولان مسابقات تشکر کنم. همانطور که همه خبر دارند تیم ایران دو هفته سخت را پشت سر گذاشت. در انتهای هفته دوم سرمربی تیم با تصمیم فدراسیون والیبال تغییر کرد و این مسئولیت سخت را در هفته سوم به من دادند.

اکبری همچنین گفت: تا قبل از شروع هفته سوم تقریبا ۱۰ روز زمان داشتیم که هم از نظر روانی و هم روی یک سری مسائل تکنیکی و تاکتیکی کار کنیم و بازیکنان را به شرایط بهتری برسانیم. امیدواریم در هفته سوم عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت تماشاگرانی که بازی ایران با حریفان را می‌بینند، از بازی لذت ببرند.

او ادامه داد: پنج، شش روز زمان داشتیم ریکاوری کنیم و کار فنی انجام دهیم. بنابراین سعی کردیم نقاط ضعف و قوت انفرادی و تیمی‌ که در هشت دیدار گذشته داشتیم را به بازیکنان نشان دهیم تا حداقل در هفته آخر نقاط ضعف را به حداقل برسانیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنانم همه آماده هستند که رقابتی را به نمایش بگذارند که خودشان و مردم ایران را راضی کند.

اکبری با اشاره به ارزیابی خود از دیدار با تیم آمریکا، گفت: آن‌ها تیم خوبی هستند. تلاش کردیم در چند روز گذشته آمار و اطلاعاتی از این تیم به بازیکنان دهیم و آنالیزی از نقاط ضعف و قوت‌شان داشتیم تا بازیکنانم با آمادگی و شناخت بیشتری در این رقابت ظاهر شوند. قطعا دیدار سختی برای هر دو تیم است اما امیدوارم برنده این دیدار تیم ملی والیبال ایران باشد.

انتهای پیام

نظر شما