شناسهٔ خبر: 67229431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه موقت دیر:

آزادی حمید نوری نتیجه دیپلماسی انقلابی دولت شهید رئیسی است

حوزه/ حجت الاسلام سعیدی گفت: آزادی حمید نوری ناشی از دیپلماسی انقلابی و صراحت و شجاعت و حفظ منافع ملی دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیر امروز در خطبه‌های نماز عید قربان بندر دیر، اظهار داشت: عید قربان، عید اصلاح نفس و سر بریدن هواهای نفسانی و سالروز غلبه انسان بر تمامی هواهای نفسانی و شیاطین انسی و جنی است.

امام جمعه موقت دیر افزود: در دین مبین اسلام هم به نیازهای روحی و روانی و هم جسمی انسان توجه شده است.

وی ادامه داد: اگر انسان با اخلاص و عزم راسخ به عرصه‌ای که خداوند به آن دستور داده وارد شود قطعا موفق خواهد شد.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: با کسب حلال و پرهیز از لقمه‌های شبهه ناک و حرام، زمینه تعالی در وجود خود را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که مدیر، مدبر، مومن به مبانی انقلاب، شجاع، با شهامت، انقلابی و همیشه خادم مردم باشد.

امام جمعه موقت دیر خاطرنشان کرد: با آگاهی کامل و پرهیز از هرگونه غرض ورزی بهترین فرد از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنیم و از طرفی علاوه بر اینکه خودمان در انتخابات شرکت می‌کنیم، دیگران را نیز به حضور پای صندوق رای تشویق کنیم.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری هم برای دوستان مهم است و هم دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان، گفت: مسئولین از نخبگان و افراد ارزشمند حمایت و استفاده کنند، کما اینکه در طول ۲ و ۳ سال اخیر شاهد رشد مضاعف حمایت از نخبگان هستیم که امیدواریم در سطح اشتغال و مسایل دیگر هم مورد تشویق قرار گیرند.

وی یادآور شد: اگرچه رییس جمهور شهید را از دست دادیم و وزیر امور خارجه‌مان به شهادت رسید، اما آثار دیپلماسی شجاع همچنان خود را نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به آزادی حمید نوری، تصریح کرد: کسانی می‌گفتند آزادی نوری محال است اما با پیگیری‌ها شاهد برگشت وی به کشور بودیم، همچنین در سفر رئیس قوه قضاییه به کشور قطر، شاهد آزادی زندانیان ایرانی بودیم که این کارها ناشی از دیپلماسی انقلابی و صراحت و شجاعت و حفظ منافع ملی است.

وی تاکید کرد: هر کسی با رأی مردم امور کشور را به دست می‌گیرد، این مسیر نورانی را ادامه دهد تا شاهد عزت بیشتر ایران اسلامی در امور بین الملل باشیم.

حجت الاسلام سعیدی، با ابلاغ پیام قدردانی امام جمعه دیر از حمایت‌های اقشار مختلف مردم از وی در روزهای اخیر، گفت: مردم از هرگونه تجمع خودداری کنند و ضمن حفظ وحدت و انسجام، تمام همت خود را برای مشارکت در انتخابات بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما