شناسهٔ خبر: 67229311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر مرادی پور در اندیمشک

آیین تشییع پیکر پاک عالم ربانی و استاد اخلاق حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر مرادی پور در اندیمشک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این آیین امام جمعه، مدبران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اساتید وطلاب حوزه‌های علمیه، مراکز آموزش عالی، اصناف و بازاریان این شهر شرکت داشتند 

پیکر پاک حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر مرادی پور از روحانیون قدیمی و مردمی بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در در قطعه صالحین بهشت زهرای این شهر به خاک سپرده شد.

گفتنی است شاگردی در محضر حضرات آیات موسوی جزایری و آل طیب و شیخ شوشتری ارتباط مستمر با مراجع تقلید، روشنگری درباره امام خمینی و تشویق مردم به شور انقلابی، مسئول تبلیغات اسلامی اداره راه آهن، امام جماعت مسجد ایستگاه راه آهن، امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع)، استادی حوزه و دانشگاه، مدیر کاروان‌های حج و عتبات عالیات، رسیدگی به امور نیازمندان، مشاور خانواده و اصلاح ذات بین طوایف و عشایر از ویژگی‌های بارز این روحانی فاضل و مومن بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر مرادی پور روز گذشته در سن ۷۳ سالگی و پس از نیم قرن خدمت صادقانه به مردم شریف اندیمشک و نشر دین اسلام طی یک دوره بیماری به رحمت ایزدی پیوست.

 

<div id="video-display-embed-code_11224843"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261892/11224843?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما