شناسهٔ خبر: 67228713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

گیتی آنلاین گزارش داد؛

در رسانه / اجرای پویش عید تا عید در بهزیستی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از اجرای پویش عید تا عید در بهزیستی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

پروین محمدپوری مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین اظهار کرد: به منظور تامین بخشی از نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش استان پویش عید تا عید از عید قربان تا عید غدیر خم در بهزیستی استان اجرا می شود.

محمدپوری تصریح کرد: پویش مذکور برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت مردم نوع دوست و خیّر استان در جهت تأمین بخشی از نیازهای خانواده های تحت پوشش اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: هم استانی های عزیز می توانند همچون سنوات گذشته در عید قربان گوشت نذری و قربانی خود را جهت تحویل سریع به جامعه هدف بهزیستی به ادارات بهزیستی در سراسر استان تحویل نمایند.

محمدپوری افزود: اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی و کلیه ادارات بهزیستی شهرستانها و پایگاه های بهزیستی ارومیه و شیرخوارگاه واقع در خیابان ورزش، مرکز جامع آسیب دیدگان اجتماعی در شهرک‌ایثار ، آماده دریافت نذورات (وجه نقد قربانی گوسفند یا گوشت قربانی) خیّران می باشد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی یادآورشد: مردم نوع دوست و خیر استان می توانند نذورات و هدایای نقدی خود را نیز از طریق کد دستوری#۵۹۰۰*۶۶۵۵* و یا شماره کارت مجازی بهزیستی استان ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۵۴۵۳۱۷۸ برای استفاده جامعه هدف اهدا کنند.

نظر شما