شناسهٔ خبر: 67228406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۱۹۰۰ اکیپ ثابت و سیار در کشور بر ذبح بهداشتی دام ها نظارت دا... -

اقتصاد ایران: تهران- رییس سازمان دامپزشکی گفت: ۱۹۰۰ اکیپ ثابت و سیار همزمان با عید قربان در سطح کشور بر ذبح بهداشتی دام ها نظارت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نوروزی صبح دوشنبه در نشست خبری که با محوریت ستاد مرکزی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام عرفه و عید سعید قربان که در اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد اظهار کرد: برای اینکه مشکلات بهداشتی کشور در حوزه تغذیه و امنیت غذایی حل شود باید به جهاد کشاورزی توجه ویژه داشته باشیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به توزیع سالانه ۱۳۵ میلیون تن محصول کشاورزی در کشور گفت: ۱۷ میلیون این محصولات در حوزه دامی به مصرف مردم می‌رسد.

رئیس سازمان دامپزشکی با تاکید بر سلامت محصولات کشاورزی عنوان کرد: ضروری است که در این زمینه به طور جدی به پیشگیری فکر و عمل کنیم.

نوروزی عنوان کرد: همزمان با روز عید سعید قربان ۱۹۰۰ اکیپ ثابت و سیار در کشور کار نظارت بر ذبح بهداشتی دام‌ها را بر عهده دارند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ساعت ۶ صبح امروز ۸۵۰ اکیپ ثابت و ۱۰۵۰ اکیپ سیار دامپزشکی با ۳ هزار و ۵۸۴ نیرو اعم از ۶۲۰ ناظر شرعی، یک هزار و ۲۶۱ دامپزشک و یک هزار و ۷۰۳ بازرس از سایر رده‌ها در سطح کشور به صورت رایگان با نظارت بر فرآیند قربانی دام گوشت سالم و بهداشتی را در اختیار مردم قرار خواهند داد.

برچسب‌ها:

نظر شما