شناسهٔ خبر: 67228056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم با حضور در انتخابات حماسه‌ای پر شور را رقم بزنند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، گفت: از مردم می‌خواهیم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به پای صندوق های رای بیایند و بار دیگر حماسه‌ای پر شور را رقم بزنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، همزمان با سراسر کشور نماز عید قربان صبح امروز به امامت آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با حضور مردم دارالمومنین قزوین در مسجد النبی اقامه شد.

آیت‌الله عابدینی اظهار داشت: در روایات متعدد و بسیاری داریم که بهترین توشه و ذخیره برای مؤمن در دنیا و آخرت، تقوای الهی است.

وی ادامه داد: کسانی نزد خداوند محبوب هستند که احسان، بخشش، محبت و مهربانی پیشه کنند همچنین قربانی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: روایت عید قربان، رهاشدن از نفس و تجلی و تعبد در برابر خداوند است که این پرشکوه ترین جلوه ایثار و تعبد در برابر خداوند است.

عابدینی یادآور شد: از مهمترین اتفاقات سال گذشته تاکنون حماسه طوفان‌الاقصی و پی از آن عملیات وعده صادق بود. قدرتمند شدن جبهه مقاومت در منطقه در پی چیره شدن انصارالله یمن بر دریای سرخ نیز از دیگر اتفاقات مهم دیگر بود. 

وی تصریح کرد: همچنین قیام دانشجویان و جوانان جهان به ویژه غرب علیه نسل کشی صهیونیست‌ها و نامه رهبر معظم انقلاب نیز می‌توان اشاره کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: شهادت شهید رئیسی و هیئت همراه ایشان و حضور پرشور و حماسی مردم از دیگر اتفاقات مهم بود و در آخر رای دادگاه کانادا در ماجرای هواپیمای اوکراینی از اتفاقاتی بود که درباره آنها باید تامل کرد.

امام جمعه قزوین در پایان تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به پای صندوق های رای بیایند و بار دیگر حماسه ای پر شور را رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما