شناسهٔ خبر: 67228035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سعید عزت اللهی قرمز پوش خواهد شد

رسانه اماراتی سرنوشت فصل آینده عزت‌اللهی را مشخص کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه شباب الاهلی دبی، برای فصل جدید نیز در این تیم باقی خواهد ماند. این خبر از سوی یکی از روزنامه‌های اماراتی اعلام شده تا تکلیف ستاره تیم ملی روشن شود.

به نقل از ورزش سه این در حالی است که سعید به دلیل مصدومیت ۸ هفته از میادین دور خواهد بود اما درخشش او در نیم فصل گذشته باعث شده تا شباب الاهلی هیچ تصمیمی برای فروش این بازیکن نداشته باشد.

بر اساس آمار، سعید عزت‌اللهی در فصل گذشته ۱۳ بازی برای شباب الاهلی انجام داده و توانسته ۲ گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد. او در این بازی‌ها 645 دقیقه بازی کرده و میانگین امتیازی بالا را به دست آورده است. همچنین، وی در بخش دفاعی بسیار موثر بوده و 83% از نبردهای هوایی خود را پیروز شده است.

عزت‌اللهی در دوران حرفه‌ای خود سابقه بازی در تیم‌هایی چون وایله بولدکلاب، الغرافه و چندین تیم اروپایی دیگر را دارد. او از سال 2015 عضو تیم ملی ایران بوده و تاکنون 65 بازی ملی انجام داده و باتوجه به وضعیت سنی موقعیت بسیار خوبی برای افزایش تعداد بازی دارد.

حضور این هافبک ملی‌پوش در شباب الاهلی می‌تواند به تقویت خط میانی این تیم کمک کند و باتوجه به درخشش او در فصل گذشته، انتظار می‌رود سعید نقش کلیدی در فصل پیش‌رو داشته باشد.

257 251

نظر شما