شناسهٔ خبر: 67227134 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

پزشکیان از مال و اموالش رونمایی کرد

انتخاب

صاحب‌خبر -
گروه فیلم: مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه در برنامه «بدون تعارف» شبکه دو سیما گفت:  من یک باغ در ارومیه دارم، یک خانه در تهران و یک خانه در تبریز.
وی در خصوص خانواده، اموال و دارایی‌ها اضافه کرد: به خانواده خود افتخار می‌کند. علی رغم اینکه نزدیک به سی سال است همسر خود را از دست دادم، خانواده ام نه تنها باعث بی آبرویی من نشدند که به من آبرو دادند. سالم و صادق هستند و نعمتی است که خدا به ما داده و خیلی‌ها این‌طور نیستند. کاری که خلاف قانون باشد نه خودم انجام دادم نه آنها. یادم هست وزیر بودم پسرم اجازه نمی‌داد و می‌گفت ما حق نداریم از ماشین دولتی وزارت که سمند بود استفاده کنم و باید از پژوی خود استفاده کنیم. هیچ وقت از موقعیت من استفاده نکردند.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: از معرفی خود به نام من اجتناب کردند. نه جایی سهام و امتیاز دارم و حتی مجوز مطب هم نگرفتم. یک روز دوستانی گفتند سهم بگیریم که بعد از بازنشستگی سهم داشته باشیم، گفتم نمی‌خواهم. باغی در ارومیه گرفتم تا بعد از بازنشستگی آنجا کارگری کنم. زندگی راحت در طبیعت و با مردم. خانه‌ای هم در تهران و تبریز هم دارم.
....

 

برچسب‌ها:

نظر شما