شناسهٔ خبر: 67226192 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

عشایر تهران چه تعداد دام در روز عید قربان عرضه کردند؟

اقتصادنیوز:مدیرکل امور عشایر استان تهران گفت:عشایر استان تهران از تولیدکنندگان عمده دام سبک در این منطقه به شمار می‌روند و اکنون بیش از ۷۰۰ هزار راس دام سبک در اختیار این گروه از فعالان عرصه کشاورزی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرشید ذبیحی  اظهار کرد:  حدود ۱۰ هزار راس دام زنده عشایر این استان در روزهای عرفه و عید سعید قربان در پایتخت برای ذبح قربانی عرضه می‌شود.

خبر مرتبط
جزییات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

اقتصادنیوز :معاون قضایی قوه قضاییه جزییات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت اعیاد قربان و غدیر را تشریح کرد.

وی افزود: در همین راستا عرضه دام زنده برای روز عید سعید قربان با هماهنگی ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌های استان تهران بویژه در مراکز تولید و سایر محل‌هایی که شهرداری و فرمانداری‌ها تعیین می‌کنند، انجام خواهد شد.

مدیر امور عشایر استان تهران ادامه داد: در سطح شهر تهران نیز با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دام‌های عشایر در روزهای عرفه و عید سعید قربان در جایگاه‌های موقت شهرداری تهران عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به واکسیناسیون منظم و تعلیف دام‌های عشایر در مراتع و محیط‌های طبیعی، گوشت این دام‌ها کیفیت مطلوبی داشته و در واقع به عنوان محصول سالم در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما