شناسهٔ خبر: 67226033 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

دام‌های خارج از مراکز تحت نظارت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران حق ورود به این مراکز را ندارند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه دام‌های خارج از مراکز تحت نظارت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران حق ورود به این مراکز را ندارند، گفت: تمام ظرفیتمان از جمله گروه‌های اجرایی، ناظران و دامپزشکان در این مراکز قرار شده است و هیچ کدام از پرسنل ما برای ذبح و معاینه از مجموعه خارج نمی‌شوند.

صاحب‌خبر -

مهدی بختیاری زاده در گفت‌وگو با میزان به مناسبت فرا رسیدن عید قربان در پاسخ به این سوال که آیا افراد می‌توانند دام‌هایی را که از مراکزی به غیر مراکز دائم و سیار تحت نظارت شهرداری تهیه کردند برای ذبح و یا بررسی وضعیت سلامتی به این مراکز بیاوردند؟ گفت: این مراکز برای رساندن دام بهداشتی به مردم ایجاد شده و به همین دلیل از آنجایی که مشخص نیست دام خارج از این مراکز از کجا تهیه شدند و چه بیماری‌هایی دارند و همچنین به سبب مشکلات بهداشتی که ایجاد می‌کنند، دام‌های خارج از مجموعه‌های تحت نظارت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران حق ورود به این مراکز چه برای معاینه و چه برای ذبح را ندارند.

وی ضمن اشاره به اینکه توصیه می‌شود افراد در این رابطه با سازمان دامپزشکی تماس بگیرند و از آن‌ها کمک بخواهند، ادامه داد: از آنجایی که حجم مراجعات به مراکز ثابت و سیار تحت نظارت ما زیاد است و مردم استقبال بی نظیری را از این مراکز دارند، تمام ظرفیتمان از جمله گروه‌های اجرایی، ناظران و دامپزشکان در این مراکز قرار شده است و هیچ کدام از پرسنل ما برای ذبح و معاینه از مجموعه خارج نمی‌شوند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: دامی که در ۱۵ مرکز سیار و ثابت تحت نظارت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران عرضه می‌شود، پیش‌از ورود به این مراکز معاینه شده و عاری از بیماری است و مردم می‌توانند با اطمینان خاطر از این مراکز دام تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما