شناسهٔ خبر: 67225719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد

توجه‌ به استقلال سیاسی از شاخصه‌های کاندیدای ریاست جمهوری

اعظم قهرمانی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: توجه به استقلال سیاسی کشور یکی از شاخصه هایی است که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باید آن را داشته باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه انتخابات یک جشن ملی برای ملت ایران است و روز سرنوشت سازی محسوب می شود، اظهار کرد: ایران کشور مستقلی است و تابع هیچ کشور دیگری نیست و سیاست هایش را خودش انتخاب می کند و این سیاست ها نیز با گفته سایر کشورها تغییر نمی یابد.

وی ادامه داد: ملت ایران قدرتمند و عزتمند است و پاسخش نیز قوی است، ملت ما در برابر ظلم ابرقدرت ها تسلیم‌پذیری ندارد و استقلال سیاسی دارد.

وی بیان کرد: باید کاندیدایی برای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود که به ملاک های انقلاب نزدیک تر باشد، فردی که شعارهای انقلاب را بدهد و بین خودی و غیرخودی مرز قائل باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه شعارهای انقلاب، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، نه شرقی و نه غربی و نه تسلیم در مقابل شرق و غرب بلکه تعامل با کشورهای اهل تعامل است، تاکید کرد: سیاست ما تعامل با دنیا است، ما با کشورهایی که تعامل دارند، تعامل داریم اما در مقابل کشورهایی که خوی زورگویی دارند، کوتاه نمی آییم.
انتهای پیام

نظر شما