شناسهٔ خبر: 67225166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژست خداحافظی آقای گل در نقش جهان (عکس)

تصویر جالبی از شهریار مغانلو در بازی با گل‌گهر سیرجان ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو در دقایق پایانی بازی با گل‌گهر سیرجان از زمین بازی تعویض شد و در نزدیکی تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه ماند تا سوت پایان مسابقه زده شود و از استرس زیاد توان رفتن به سمت نیمکت را نداشت و با هیجان خاصی بازی را از همان نقطه دنبال می‌کرد.

شهریار در همان نقطه از زمین در دقایق پایانی دست‌های خود را بالا گرفته بود و اعتقاد داشت که سوت پایان بازی باید زده شود و این تصویر در حالی ثبت شد که او در نمای باز ورزشگاه نقش جهان حضور داشت و تصویر جالبی خلق شده بود!

با توجه به شرایط خوبی که مغانلو در سپاهان پشت سرگذاشته و دو عنوان آقای گلی که کسب کرده، علاقه هواداران، مربیان و باشگاه سپاهان به این بازیکن و همبازیان با کیفیتی که مغانلو دارد بعید به نظر می‌رسد که او تصمیمی برای ترک سپاهان داشته باشد اما این تصویر شبیه به یک خداحافظی باشکوه بود!

2044450

مغانلو در این مسابقه پرتلاش و دونده ظاهر شد و چندین بار سعی کرد که دروازه حریف را باز کند اما مانند دیگر مسابقات جام حذفی همچنان در ناکامی ناموفق بود و شاید تک گلی که او در جام حذفی 03-1402 به ثمر برساند حکم قهرمانی این تیم را امضا کند!

این آخرین بازی فصل مغانلو در نقش‌جهان بود و باید دید سرنوشت او در فصل آینده به چه شکل پیش خواهد رفت و بازهم امید اصلی گلزنی هواداران حاضر در نقش جهان خواهد بود یا شرایط دیگری رقم خواهد خورد.

نظر شما