شناسهٔ خبر: 67224765 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جزئیات جدید عملیات طوفان الاقصی به روایت رسانه رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از عملیات طوفان الاقصی گروه‌های مقاومت فلسطین در هفت اکتبر (پانزدهم مهر ماه) گذشته را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد: در شب ۶ اکتبر، هفت ساعت و نیم پیش از حمله، نقصی در سیستم‌های فنی یگان ۸۲۰۰ دایره اطلاعات نظامی ارتش رخ داد، این یگان وظیفه کسب اطلاعات حساس و مهم از سیم‌کارت‌ تلفن‌های همراهی را داشت که جنبش حماس آن را فعال کرده بود.

بر اساس این گزارش، این اشکال در ساعات اولیه بامداد برطرف شد و اطلاعات زمانی وارد یگان ۸۲۰۰ شد که نیروهای حماس با پاراگلایدرهای موتوردار به سمت شهرک‌های واقع در حومه غزه در پرواز بودند.

در ادامه گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، آمده است: در همان ساعات، سربازان متخصص برای رفع مشکل فراخوانده شدند، یکی از مسئولان ارشد دایره اطلاعات نظامی مدعی است بلافاصله این اختلال به اطلاع متخصصان رسید؛ اما مسئولی دیگر می‌گوید متخصصان بعد از ساعت سه بامداد به محل رسیدند و توانستند مشکل را ساعت پنج برطرف کنند.

در پایان این گزارش آمده است: زمانی که اطلاعات بازیابی و اختلال برطرف شد، عملا حمله نیروهای القسام از قبل شروع شده بود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما