شناسهٔ خبر: 67224173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

واکنش پزشکیان به حادثه معدن شازند/ با درد و رنج کارگران آشنا هستم/ نباید حق و حقوق آنها پایمال شود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ریزش معدن در شازند گفت: امروز شنیدم ۲ نفر از کارگران زحمت‌کش ما در معدن شازند کشته شدند و برخی نیز زیر آوار ماندند، تسلیت می‌گویم و امیدواریم دو نفر دیگر هم پیدا و به آغوش خانواده بازگردند

صاحب‌خبر -
واکنش پزشکیان به حادثه معدن شازند/ با درد و رنج کارگران آشنا هستم/ نباید حق و حقوق آنها پایمال شود
کد خبر: 663722
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۷ ۲۳:۰۰:۱۵

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ریزش معدن در شازند گفت: امروز شنیدم ۲ نفر از کارگران زحمت‌کش ما در معدن شازند کشته شدند و برخی نیز زیر آوار ماندند، تسلیت می‌گویم و امیدواریم دو نفر دیگر هم پیدا و به آغوش خانواده بازگردند.

به گزارش ایلنا، دومین سری از گفتگوهای ویژه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. 

مسعود پزشکیان در این برنامه گفت: عید سعید قربان را تبریک می‌گویم. امروز شنیدم کارگران زحمت‌کش ما در معدن شازند ۲ نفر کشته شدند و برخی نیز زیر آوار ماندند، تسلیت می‌گویم و امیدواریم دو نفر دیگر هم پیدا و به آغوش خانواده بازگردند. من تجربه کارگری هم داشتم. در ایام کودکی و دییرستان تابستان این کارگری می‌کردیم دستفروشی می‌گردیم و از درد رنج آنان آشنا هستیم و حق حقوق آنان طوری باشد که پایمال نشود.

وی افزود: اصولا باید تجربه بین‌الملی به کارگرفته شود و نباید چنین اتفاقی رخ دهد. من معدن‌ها را دیدم و غیراصولی کار می‌کنند و باید نظارت شکل بگیرد تا به درستی کار پیش برود.

 

نظر شما