شناسهٔ خبر: 67223670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در اردبیل فعال شد

اردبیل- ایرنا- ستاد مرکزی انتخاباتی "مسعود پزشکیان" نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه (یکشنبه) در استان اردبیل فعال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب در آیین آغاز به کار ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در اردبیل گفت: فضای سیاسی حاکم نشان می‌دهد که مردم به صداقت و پاکدستی پزشکیان رای می‌دهند.

فیض الله عرب‌سرخی با بیان اینکه پزشکیان افتخار ایران است که با ثبت نام و تایید صلاحیت وی انتخابات معنا پیدا کرد تصریح کرد: اگر دکتر پزشکیان در انتخابات تایید نمی‌شد و در انتخابات حضور پیدا نمی‌کرد، حتما ما در این جمع نبودیم و قلب‌های بسیاری از هموطنان هم اینگونه نمی تپید.

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دکتر پزشکیان فرزند آذربایجان و استان اردبیل است شما (اهالی این استان) او را بهتر می‌شناسید و او را شما به ما معرفی کردید و از طریق شما دوستدار پزشکیان شدیم ادامه داد: ما از طریق شما به دکتر پزشکیان علاقمند شدیم اعتماد و باور پیدا کردیم و او کسی است که می‌تواند در این روزهای سخت مشکلات مردم و ایران را گره گشایی کند.

وی گفت: باور کنیم که پزشکیان معجزه نمی‌تواند بکند اما یک کار را قطعا می‌تواند انجام دهد و آن این است که او می‌تواند صدای ما باشد و خواسته‌های ملت را اجرا و عملیاتی کند.

عرب سرخی تصریح کرد: صداقت، پاکدستی، شجاعت، مردم گرایی و مردم مداری از ویژگی‌های اصلی پزشکیان است و او کمک می کند تا حرف ملت شنیده شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: پزشکیان اعتقاد دارد رییس جمهور و همه مسئولان باید سرباز مردم باشند اگر نباشند حق گرفتن حقوق از ما را ندارند.

عرب سرخی گفت: این کشور مال ما و مانند یک شرکت با ۸۵ میلیون سهامدار است که هرکدام یک سهم و همه حق دارند در اداره این کشور مشارکت داشته باشد.

هیچ کس هیچ حق ویژه ای در کشور ندارد

وی افزود: هیج کسی هیچ حق ویژه ای در کشور ندارد و رای هیچ فردی متفاوت تر از دیگران نیست و پزشکیان کسی است که به این حرف باور دارد.

عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ادامه داد: پزشکیان دیروز در اجتماع مردم جنوب تهران گفت، "صدای مردم هستم، من صدای زنان و دختران هستم، من صدای کارگران هستم، صدای حاشیه نشینان و فروماندگان هستم".

وی گفت: پزشکیان این توان و قابلیت را دارد و تلاشش را خواهد کرد و کاری که ما می توانیم انجام دهیم حمایت از اوست لذا ما باید با تمام توان از پزشکیان حمایت کنیم.

عرب سرخی ادامه داد: هنوز بخش‌های اصلی مجموعه سهامداران بزرگ آماده برای رای دادن نشدند اگر حتی یک نفر را قانع کنیم رای بدهد رسالتی است که بر دوش تک تک ما است و هنوز بسیاری باور ندارند که پرشکیان تایید شده و تا آخر در صحنه خواهد ماند.

وی اظهارداشت: ما در انتخابات قبل نامزدی نداشتیم تا با او حرف بزنیم و از او بخواهیم صدای ما باشد الان چنین فردی وجود دارد.

عرب سرخی با تشریح دیدگاه های پزشکیان درباره طرح نور گفت: پزشکیان با فیلترینگ مخالف است برخلاف دیگر کاندیداها که موافق سرسخت فیلترینگ هستند.

عرب سرخی بیان کرد: مردم در سختی، فقر و فلاکت زندگی می‌کنند، پزشکیان قبول دارد که این اقتصادی نیست که بتواند رفاه جامعه را تامین کند.

عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ادامه داد: او به خوبی می‌داند که باید برای رفاه مردم تلاش و هزینه‌های غیرضروری را حذف کند.

وی افزود: او شعار محوری خود را عدالت قرار داده و عدالت سویه‌های گوناگونی دارد، یعنی رفع تبعیض و قرار گرفتن هر چیزی در جای خودش.

ادبیات پزشکیان متفاوت از ادبیات جاری است

عرب سرخی بیان کرد: پزشکیان به رفع تبعیض زنان، اقوام، پیروان مذاهب مختلف کشور اعتقاد و باور دارد که باید مدیران بومی برگزیده شوند تا شناخت از منطقه و مردم داشته باشند، ادبیاتی که او استفاده می‌کند متفاوت از ادبیاتی است که در کشور جاری است.

وی ادامه داد: بسیاری از اساتید و نخبگان کشور که بنای مهاجرت داشتند پیام می‌دهند که به پزشکیان رای می‌دهند گزینش او یک گزینش سیاسی محض نیست درست است که از نظر سیاسی به اصلاح طلبان وابسته است ولی او به همه اقشار جامعه وابسته است و بیش از همه به محرومان جامعه.

عرب سرخی گفت: پزشکیان تنها کسی است که از رانت استفاده نکرده و حاضر نشد امتیازاتی که به جامعه داده شده برای خودش استفاده کند.

وی اظهارداشت: او با عرق جبین خود ارتزاق کرد نه حاضر شد زیرمیزی و رومیزی بگیرد حتی از هیج بیماری هزینه دریافت نکرد لذا این فرصت فرصت مغتنمی است شاید دیگر این فرصت به دست ما نیاید.

عرب سرخی گفت: من از اینجا از بابت صلاحیت پزشکیان از کسانی که در روال همیشگی خود قدم برداشتند، تشکر می‌کنم و این فرصت تاریخی و مغتنم را از دست نمی‌دهیم پزشکیان حرف ما را باور دارد و هم درد ما است.

نظر شما