شناسهٔ خبر: 67223566 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هنگام تمسخر جو بایدن رئیس جمهور فعلی این کشور، گاف بزرگی را در ذکر نام پزشک سابق کاخ سفید داد.

صاحب‌خبر -

به نقل از گاردین، ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنگام تسمخر بایدن رقیب انتخاباتی‌اش، به اشتباه نام «رونی جکسون»، نماینده جمهوری‌خواه تگزاس که در بخشی از دوره ریاست جمهوری‌اش پزشک کاخ سفید بود را «رونی جانسون» نامید.

ترامپ در جریان یک سخنرانی در دیترویت ایالت میشیگان در حال مسخره کردن بایدن بود و می‌گفت که او حتی معنی کلمه تورم را هم نمی‌داند. رئیس جمهور سابق آمریکا بایدن را به چالش کشید و از وی خواست تا «آزمایش توانایی شناختی» دهد.

درحالیکه وی گفت که این آزمون شناختی را در زمان ریاست جمهوری‌اش داده است.

ترامپ به مخاطبان خود گفت: به دنبال توصیه پزشک رئیس جمهور وقت، در آزمون شناختی شرکت کرده‌ام. آیا کسی در مورد رونی جانسون، نماینده کنگره از ایالت تگزاس شنیده است؟

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد: او پزشک کاخ سفید بود و گفت که من سالم‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ هستم. بنابراین من او را خیلی دوست داشتم.

اما در واواقع کسی که آزمایش ترامپ را انجام داد «رونی جکسون» بود که نماینده حوزه سیزدهم کنگره تگزاس است. جکسون یکی از وفادارترین حامیان ترامپ از زمان ورود به مجلس نمایندگان آمریکا در سال 2021 بوده است./تسنیم

 

برچسب‌ها:

نظر شما