شناسهٔ خبر: 67223478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده مرزبانی گلستان:

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران، پرچم داران مبارزه با مواد مخدر هستند

«حاتمی» گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم داران مبارزه با مواد مخدر، با اقدامات و تدابیر مقابله ای، با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی، بومی و جلب مشارکت‌های مردمی اقدامات بسیار مناسبی در این راستا انجام داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، در راستای پیشبرد اهدف سازمانی،عصر امروز دبیر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری گلستان با حضور در ستاد استان با فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفتگو کرد.
سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای فراجا اظهار داشت: مرزبانان جمهوري اسلامي ايران به عنوان پرچم داران مبارزه با مواد مخدر، با اقدامات و تدابير مقابله اي، با بهره گيري از ظرفيت هاي علمي، بومي و جلب مشارکت هاي مردمي اقدامات بسیار مناسبی در این راستا انجام داده است.
«حاتمی» بیان داشت: اقدامات مطلوب و مثمر ثمري که مرزبانان در فرايند مبارزه با مواد مخدر برداشته بر کسي پوشيده نيست و گواه اين ادعا، تقديم شهداي بسياري در اين عرصه است.
وی در پایان احساس مسئوليت جمعي و مشاركت اجتماعي را لازمه مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: همبستگي اجتماعي آحادجامعه، احساس مسئوليت جمعي و مديريت جهادي، اثربخشي اقدامات در حوزه پيشگيري از اعتياد و مبارزه با مواد مخدر، تضمين و بستر ساز افزايش شور و نشاط جامعه است.


«طالبی» دبیر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری گلستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان در راستای برقراری امنیت و مبارزه با مواد مخدر، مرزبانان را مجاهدان در راه خدا دانست و اظهار داشت: آسيب‌ها و خطرات مواد مخدر و اعتياد در ابعاد فردي، اجتماعي، شغلي و خانوادگي با آگاه سازي اجتماعي، توسعه اقدامات فرهنگي و آموزش همگاني، اطلاع رساني هدفمند و جامع و بهره مندي از ظرفيت رسانه به خصوص صدا و سيما قابل كنترل، پيشگيري و مهار است.

انتهای پیام /

نظر شما