شناسهٔ خبر: 67222953 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۸ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از موافقت با آیت الله خامنه ای برای مذاکره با آلمان و توقف کارهای تند وزارت اطلاعات در خارج از کشور

هاشمی رفسنجانی در خاطرات شب یکشنبه ۲۸ سال پیش در چنین روزی به شرح دیدار خود با آیت الله خامنه ای و موافقت ایشان برای ادامه مذاکره با آلمان پس از حمله عوامل وزارت اطلاعات به فعالان سیاسی در آلمان را روایت کرده است

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۷۵ ستاد پشتیبانی تنظیم بازار جلسه داشت گزارش‌ها در مورد قیمت کالاها و تعادل بازار امیدوار کننده بود و قیمت‌ها در اردیبهشت اندکی کاهش یافته است.

شب میهمان آیت الله خامنه‌ای بودم درباره دانشگاهها صحبت شد گفتند منظورشان از منع خصوصی سازی، دانشگاه آزاد نیست و تذکر می دهند که بعضا دانشجویان از صحبت‌های ایشان در مورد اسلامی کردن دانشگاهها سوءاستفاده نکنند و مقررات را رعایت کنند. 

در مورد ادامه مذاکره با آلمان و در وجود تخلف در وزارت اطلاعات از سیاست عدم انجام کارهای تند در خارج و در مورد سفر ایشان به مشهد توافق داشتیم. 

ایشان خبر دادند که در مورد مساله اعلان تظاهرات مقابل دفتر فائزه و گزارش مربوط به اهانت بعضی از افراد سپاه دستور پیگیری به حفاظت اطلاعات داده اند. 

شب در دفترم خوابیدم.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما