شناسهٔ خبر: 67222351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

برگزاری نشست با مدیران مراکز غیردولتی توانبخشی

طی جلسه ای با حضور مسئولین بهزیستی هرمزگان و مدیران مراکز غیر دولتی توانبخشی ، مشکلات و چالش های مراکز غیردولتی حوزه توانبخشی بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور بررسی مشکلات و چالش های مراکز غیردولتی حوزه توانبخشی ، نشست مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور مدیران و مسئولین مراکز ارائه خدمات توانبخشی مراقبتی در منزل ، بیماران روانی مزمن ، مراقبت در خانواده و مراکز شبانه روزی ، خانه های پناهگاهی و حمایتی در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

در این نشست که با حضور مهدی محمدی معاون توانبخشی همراه بود ، در ابتدا نمایندگان مراکز به تشریح مسائل و مشکلات پیش رو پرداخته و پیشنهاداتی در این خصوص ارائه کردند.

در ادامه پس از ارائه نقطه نظرات مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن جمع بندی مطالب مطرح شده در خصوص پیگیری برای به نتیجه رسیدن اختصاص زمینی برای احداث مرکز جامع ارائه خدمات توانبخشی ابراز امیدواری کرد و گفت : با احداث این مرکز بخش بزرگی از خدمات در یک مکان و با بالاترین کیفیت ارائه خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از همراهی مراکز غیردولتی به عنوان بازوان قدرتمند بهزیستی در خصوص رفع مشکلات پیش رو قول مساعدت و همکاری داد.

هرمزگان هرمزگان هرمزگان هرمزگان هرمزگان هرمزگان هرمزگان هرمزگان هرمزگان هرمزگان

نظر شما