شناسهٔ خبر: 67221948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش کلات:

شعار جوان‌گرایی در دولت شهید رئیسی تحقق یافت

مدیر آموزش و پرورش کلات با بیان اینکه شعار جوان‌گرایی در دولت شهید رئیسی تحقق یافت، افزود: رئیس جمهور شهید جوان‌گرایی را به شعار نمی‌دانست بلکه در عمل جوانان را در عرصه‌های مدیریتی به بهترین نحو بکار گرفت.

صاحب‌خبر -

رمضان پروانه در حاشیه نشست شورای جوانان شهرستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داد و به تمام منویات مقام معظم رهبری جامه‌ی عمل پوشاند.

وی عنوان کرد: از اینکه در حوزه مشاور جوانان اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی، امور جوانان، جان تازه‌ای به خود گرفت و امروز با انسجام و هماهنگی، جوانان جایگاه خود را به دست آورده‌اند بسیار خرسندیم.

پروانه گفت: در آموزش و پرورش شهرستان کلات هم اگر توفیقاتی به دست آمده و رتبه‌های برتر را در سطح استان کسب نموده‌ایم حاصل کار همکاران با تجربه به‌ ویژه جوانان است که در مدارس به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه می‌نمایند.

 وی با تأکید بر اینکه عصر حاضر عصر انفجار دانش و اطلاعات است، افزود: اگر در این عرصه پیشرفت کنیم در سایر مقوله‌ها نیز قطعاً به نتیجه می‌رسیم.

 مدیر آموزش و پرورش کلات بیان کرد: با همه پیشرفت‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد، علم و دانش باید به کمک انسان بیاید که او را پیشرفت برساند، باید بین علم و دانش و معنویت رابطه ایجاد شود.

 وی در خصوص نقش معلمان جوان در دنیای پرتلاطم که هرکسی به دنبال القای تفکرات خود بر دیگران است، گفت: خوشبختانه جوانان امروزه اشرافیت کاملی از موضوعات مختلف روز دنیا دارند.

پروانه با بیان اینکه معلمان جوان با تمام توان در تربت دانش آموزان تلاش دارند، افزود: با تلاش معلمان جوانان دیگر هر چیزی را نمی‌پذیرند و در برابر انحرافات به بهترین نحو ممکن ایستادگی می‌نمایند.

 وی در ادامه جوانان را سرمایه‌های اجتماعی در جامعه دانست و گفت: باید در زمینه‌های مختلف از توان و پتانسیل جوانان استفاده کرد و آنها را کنار نگذاشت.

مدیر آموزش و پرورش کلات افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز مقام معظم رهبری بر مسئولیت‌پذیری جوانان تأکید و آنها را به عنوان پیشران مسیر توسعه کشور می‌دانند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از سیره‌های شهید رئیسی عمل به وعده خود بود و تحت هر شرایطی اگر به مردم قول می‌دادند به وعده‌ها عمل می‌کردند و وظیفه ما مسئولین به عنوان خدمتگزار مردم الگوگیری از این رفتار و سیره این شهید بزرگوار است.

 پروانه در پایان از معلمان و فرهنگیان و جوانان خواست در انتخابات پیش رو کسی را انتخاب کنند که بتواند اقتدار ایران اسلامی را در جهان حفظ کند و راه شهید جمهور را ادامه دهد. شما جوانان برای روشنگری و شفاف‌سازی مسائل مختلف انتخاباتی در میان مردم نقش مهمی دارند و می‌توانند با تبیین سیاست‌های نظام در جامعه به انتخاب فرد اصلح از سوی مردم کمک کنند.

انتهای پیام

نظر شما