شناسهٔ خبر: 67221810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت عید سعید قربان

همزمان با شب و روز عید قربان، برنامه‌های متنوعی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برای زائران و مجاوران تدارک دیده شده است.

صاحب‌خبر -

اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت عید سعید قربان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون تبلیغات و اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم شب عید قربان امشب با قرائت زیارت امین‌الله توسط مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آقای رضا آتشبار، در رواق امام خمینی (ره) آغاز می‌شود که اجرای سرود، سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محمد سیدآبادی، شعرخوانی، مدیحه‌سرایی آقایان رضا قانع و ابوطالب خالق‌پور از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

جت‌الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد افزود: در روز عید سعید قربان مراسم دعای ندبه  با قرائت دعا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود موسوی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مراسم ظهر عید قربان گفت: این مراسم نیز روز دوشنبه ۲۸ تیرماه با بیان احکام توسط آقای رضا آتشبار آغاز خواهد شد و با اجرای سرود، مدیحه‌سرایی آقایان هادی الهی و مصطفی حسینی و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفوری‌منش ادامه خواهد یافت.

معاون تبلیغات و اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: در شامگاه عید قربان نیز مراسم ویژه‌ای برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است که قرائت زیارت امین‌الله، اجرای سرود، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و مدیحه‌سرایی آقایان عباس واعظی و مهدی پاینده‌فر، از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از جمله این برنامه‌هاست.

نظر شما