شناسهٔ خبر: 67221335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری دعای عرفه در ۱۰۰ نقطه محوری استان بوشهر‌‌‌‌‌‌

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دعای روح نواز عرفه در ۱۰۰ نقطه محوری استان بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ این مراسم در بوشهر هم در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.
 
حجت الاسلام قادری افزود: دعای عرفه در مساجد، حسینیه‌ها و بقعه‌های متبرک برگزار شد.
 
وی گفت: همچنین در تمامی جایگاه‌های نماز جمعه به امامت ائمه جمعه نماز عید قربان هم اقامه می‌شود.
 
قادری همچنین از خدمت رسانی موکب‌ها به مردم در این ایام خبر داد و افزود: خدمات حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت نیز در این ایام برای مردم تبیین می‌شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هم از برگزاری دعای پرفیض عرفه در ۲۵ بقعه متبرک خبر داد.
 
 حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور بیان کرد: مراسم دعای عرفه در شهر بوشهر در امامزاده عبدالمهیمن (ع)، امامزاده محمدبن باقر (ع)، امامزاده حسن وجعفر (ع) ریشهر، امامزاده قاسم (ع) کوی شغاب و امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی برگزار شد.
 
وی با عنوان اینکه این مراسم در شهرستان تنگستان در امامزاده میراحمد (ع) اهرم برگزار می‌شود افزود: در امامزاده زیدبن علی (ع) روستای گلنگون، امامزاده شاه نعمت الله (ع) روستای آباد و امامزاده امیرکبیر روستای چاه پیر برگزار شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به محل برگزاری دعای عرفه در شهرستان دشتی گفت: در امامزاده بدرمنیر روستای بامنیر، امامزاده حسن و جعفر روستای کردوان و امامزاده زین العابدین روستای عربی شاهد برگزاری این مراسم بودیم.
 
اسماعیل پور با اشاره به برگزاری این مراسم در شهرستان جم گفت: مراسم دعای عرفه در امامزاده سیدحبیب الله (ع) ریز برگزار شد.
 
وی با اشا ره به اینکه این مراسم در شهرستان دیر در امامزاده محمد (ع) بردخون کهنه، امامزاده محمد شهنیاء و امامزاده سیدجمال الدین بردستان برگزاری بودیم افزود: در شهرستان کنگان در امامزاده شاه حسین (ع) بنک نیز این مراسم برگزار شد.
 
اسماعیل پور به محل‌های برگزاری دعای عرفه شهرستان دشتستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در امامزاده ابراهیم (ع) کلمه، شاهزاده احمد (ع) دالکی، شاه قطب الدین حیدر روستای درودگاه، شاه نورالله بنداروز، سید محمد سجادی برازجان و آقا میرهداف سعدآباد شاهد برگزاری این آئین بودیم

نظر شما