شناسهٔ خبر: 67221222 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

جاده کندوان بازگشایی شد

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نور از وقوع سیلاب در محور بلده به دوآب از توابع این شهرستان و بازگشایی جاده کندوان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نور از وقوع سیلاب در محور بلده به دوآب از توابع این شهرستان و بازگشایی جاده کندوان خبر داد.

ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۴ خرداد سال جاری بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه این منطقه، وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

محمد شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات جمع آوری سطح جاده از گل و لای و ضایعات کوهی آورده سیل بعد از چند روز با همراهی پیمانکاران بخش خصوصی و دیگر دستگاه‌های اجرایی دولتی انجام شد و هم اکنون این مسیر از حوالی ساعت ۱۸ باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی اظهارداشت: همچنان امدادگران هلال احمر در حال جستجو به منظور پیدا کردن بانوی ۴۶ ساله مفقود شده براثر سیل هستند.

سه نفر از اعضای یک خانواده شامل یک پسر و دختر ۱۰ و ۲۰ ساله و مادر ۴۶ ساله در این سیل ناپدید شدند. از شب گذشته تاپیش از ظهر امروز ۲ فرزند خانواده پیدا شدند اما مادر این خانواده هنوز مفقود است.

محمد شریفی فرماندار چالوس نیز ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان گفت: هم اکنون به امدادگران و راهداران توصیه شد تا مناطق سیل زده را ترک نکنند تا خدای ناکرده مشکلی در عبور و مرور خودروها ایجاد نشود.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۸۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر مربوط به مازندران و شهرستان چالوس محدوده کندوان است.

روزانه به طور میانگین از این مسیر ۴۵ هزار تا ۵۰ هزار دستگاه خودرو تردد می کند./ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما