شناسهٔ خبر: 67220747 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر منتشر شده پیرامون کاهش یک ماهه مدت خدمت سربازی را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین،مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر منتشر شده پیرامون کاهش یک ماهه مدت خدمت سربازی را تکذیب کرد.

ایسنا نوشت: سردار موسی کمالی درباره انتشار خبری مبنی بر کاهش یک ماهه مدت خدمت سربازی در سال‌جاری اظهارکرد:‌ در ساعات اخیر خبری به نقل از بنده در فضای مجازی منتشر شده که در آن اعلام شده که مدت خدمت سربازی کاهشی یک ماهه داشته است، این خبر کذب بوده و اصلا من چنین مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه طول مدت خدمت سربازی در سال‌جاری هیچ تغییری نکرده است، گفت: برابر قوانین و مقررات مدت خدمت سربازی همچون سال گذشته و بر اساس منطقه خدمت و ... از ۱۴ تا ۲۱ است و هیچگونه تغییری در طول مدت خدمت سربازی اعمال نشده است، بنابراین آنچه که به نقل از بنده در این خصوص منتشر شده تکذیب می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح همچنین گفت که حق پیگیری قانونی بابت انتشار این خبر کذب محفوظ است.

کمالی همچنین از مردم خواست که اخبار مربوط به سربازی را از رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کرده و به اخبار کذبی که با منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

وی در عین حال با اشاره به تسهیلات و اقداماتی که در سال‌های اخیر برای خوشایندسازی و بهبود کیفیت خدمت سربازی انجام شده، گفت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان در همین راستا تشکیل شده و علاوه بر آن تصمیمات خوبی نیز در سال‌های اخیر پیرامون افزایش حقوق سربازان و ... گرفته شده است، اما آنچه که در خصوص کاهش یک ماهه مدت خدمت سربازی اعلام شده، صحیح نیست و بار دیگر تاکید می‌کنم که امسال هیچ تصمیمی در مورد طول مدت خدمت سربازی اتخاذ نشده است.

233217

نظر شما