شناسهٔ خبر: 67220735 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رهبر یک جنبش فلسطینی: بایدن با فشار برحماس به دنبال فرار رو به جلو است

صاحب‌خبر -
رهبر یک جنبش فلسطینی: بایدن با فشار برحماس به دنبال فرار رو به جلو است
خبرگزاری آریا - رهبر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین گفت: "جو بایدن با تمرکز بر ضرورت پذیرش مقاومت به ویژه حماس، با پیشنهادش در مورد توقف جنگ، می خواهد، از زیر بار مسئولیت خود فرار کند.

"سهیل الناطور"، رهبر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: "هدف جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از تحت فشار قراردادن حماس این است که می خواهد از مسئولیت خود فرار کند زیرا حماس با جناح های فلسطینی تماس گرفته و پاسخی اولیه خود را مبنی بر تایید آتش بس اعلام کرده و گفته است که آماده بحث وگفتگو در مورد برخی از موارد پیشنهادی است".
وی افزود: با وجود همه ی اینها، الآن دوباره گفته می‌شود که باید از طریق مصر و قطر برفلسطینی‌ها فشار وارد شود، تا پیشنهاد توقف جنگ را بپذیرند ، در حالی که باید به "اسرائیل" برای توافق فشار وارد شود.
رهبر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین خاطرنشان کرد: از جنبه نظامی، رژیم اسرائیل می خواست ثابت کند که کنترل اوضاع باریکه ی غزه را در دست دارد و هر چه را بخواهد منفجر، بمباران و نابود می کند اما با همه این ادعاها، مقاومت نشان داد که تابع داده‌های این رژیم نیست و به دروغ‌های آن وقعی نمی گذارد و پاسخ شان را با قدرت و آن گونه که شاهد آنیم، می‌دهد.

نظر شما