شناسهٔ خبر: 67220588 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

امام جمعه رباط کریم در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد؛

دولت آینده، باید راه دولت سیزدهم را ادامه دهد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در این جلسه، بر برگزاری پرشور جشن‌های غدیر و انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و خواستار برگزاری جشن غدیر همراه با اطعام و آذین‌بندی شهر شد و گفت: شهرداری‌ها، ادارات، مساجد و همه ارگان‌ها باید غدیر را پرشکوه‌تر از دیگر اعیاد جشن گرفته و پیام آن را که ولایت و ولایتمداری است به همگان انتقال دهند.

حجت الاسلام ترابی برگزاری آئین الهی روز عرفه و عید غدیر را مورد توجه قرار داده و در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: در کنار حضور حداکثری لازم است تا انتخابات خروجی مطلوبی داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه رئیس جمهور شهید، تراز ریاست جمهوری را بالا بردند، بر جهاد تبیین در خصوص شرایط دولت آینده اشاره کرده و ادامه داد: دولتی منطبق بر معیارهای دولت شهید رئیسی از لحاظ دینداری، ولایت مداری، خدمت به مردم ،معتقد به مبانی انقلاب و رهبری، می‌تواند راه دولت سیزدهم را ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تبیین شرایط کشور در عرصه بین‌الملل افزود: توجه کنیم تخصص به تنهایی برای انتخاب رئیس جمهور کفایت نمی‌کند و علاوه بر تخصص، نیاز است رئیس دولت آینده متعهد، متدین و در مسیر ولایت باشد.

نظر شما