شناسهٔ خبر: 67220003 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز فعاليت 4 اکيپ اصلاح و بهسازي در آزادراه زنجان_قزوين

صاحب‌خبر -
آغاز فعاليت 4 اکيپ اصلاح و بهسازي در آزادراه زنجان_قزوين
خبرگزاری آریا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: طبق درخواست‌های مکرر مردمی برای بهبود وضعیت محور آزادراه زنجان- قزوین و در راستای خدمت‌رسانی به کاربران این محور، گام‌های بلندی در آزادراه زنجان قزوین برای رفع مشکلات و ارائه خدمات بهینه به مسافران عبوری برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی مدیر کل این اداره با بیان این مطلب افزود: ترمیم و بهسازی رویه آزادراه با اولویت ترمیم خرابی‌های خیلی زیاد شروع شده است.
وی ادامه داد: روکش آسفالت این آزادراه مطالبه بسیاری از مردم استان و مسافران بود که با پیگیری‌هایی که سال گذشته انجام شد، فاز اول کار، با عقد قرارداد 350 میلیارد تومانی انجام شد و از اردیبهشت ماه امسال فاز دوم این محور به طول 35 کیلومتر در دو قرارداد مجزا به پیمان گذاشته شد.
اسماعیلی با یادآوری این مطلب که با افزایش اکیپ‌های فعال به 4 اکیپ، عملیات آسفالت تراش، روکش و ترمیم در حال انجام کار است، افزود: با افزایش ظرفیت تولید تلاش می‌شود، اصلاح خرابی، بهسازی و روکش آسفالت با سرعت هرچه بیشتر انجام گیرد.
وی خاطرنشان کرد: قراردادی نیز با شرکت دیگر بسته شده است که تمام هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از این اقدام، استفاده از صنعت نوین در بخش حفاظت از رویه آسفالتی «اسلاری سیل» است تا با افزایش ایمنی، رضایت کاربران جاده‌ای فراهم شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این مطلب که در یک پروسه 2.5 الی 3ساله این محور به طور کامل ترمیم خواهد شد، افزود: تنها هدف از این اقدام، افزایش ایمنی محور برای کاربران جاده‌ای است که امیدواریم با حمایت استاندار و سازمان راهداری در بازه زمانی اعلامی با کیفیت بهتر، این پروژه تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

نظر شما