شناسهٔ خبر: 67219905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهم‌ترین خبر‌های ورزشی فارس، ۲۷ خرداد

از قهرمانی تیم های فسا و نی ریز در رقابت های جودو دختران تا اردوی آمادگی تیم ملی بوکس نونهالان را در این بسته خبرهای ورزشی بخوانید.

صاحب‌خبر -

مهم‌ترین خبر‌های ورزشی فارس، ۲۷ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، از قهرمانی تیم های فسا و نی ریز در رقابت های جودو دختران تا اردوی آمادگی تیم ملی بوکس نونهالان را در این بسته خبرهای ورزشی بخوانید.

فسا و نی ریز فاتح پیکار‌های جودو دختران خردسال و نونهال فارس 
پیکار‌های جودو دختران رده سنی خردسال و نونهال استان فارس به ترتیب با قهرمانی تیم‌های فسا و نی ریز پایان یافت.
در این مسابقات که با عنوان یادواره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار شد، ۸۰ جودوکار در وزن‌های مختلف در ورزشگاه تختی شیراز با هم به مبارزه پرداختند.
در رده خردسالان، تیم فسا برسکوی قهرمانی ایستاد، نی ریز نایب قهرمان شد و آباده هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در رده سنی نونهالان (استعداد‌های برتر) تیم نی ریز به مقام قهرمانی دست یافت، استهبان و آباده هم به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش انفرادی خرد سالان، فاطمه عطاللهی، آیلین باغبان، زهرا عطاالهی و یگانه بهمنی از فسا، رستا رشیدی و ستایش یار احمدی از نی ریز، باران ستار زاده از استهبان و آرمیتا نبئی و نرگس جعفری از آباده مقام نخست وزن‌های مختلف را کسب کردند.
در بخش انفرادی رده سنی نونهالان هم، پارمیدا لری زاده، فاطمه قائد و عرفانه ضیایی آزاد از استهبان، انیسه سادات موسوی، آیناز سپاهی، نگین صادق، فاطمه شاه محمدی و ستایش محمد رضایی از نی ریز، السانا برومندی از شیراز و یلدا کریمی از آباده به مدال طلا دست یافتند.
**********************
یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، از فردا تا دهم تیر با حضور ۲۵ ورزشکار در شهر صدرا برگزار می‌شود.
امیر عباس رجبی، علی شیبانی و علیرضا زینلی و در کادر فنی علیرضا خانی از فارس حضور دارند
**********************
اردوی آمادگی تیم ملی بوکس نونهالان با حضور ۴۲ بوکسور از یکم تا ۱۵ تیر در شیراز برگزار می‌شود.
در این اردو، پویان نوروزی و محمد متین عباسی از قیروکارزین، سید علیرضا واقفی از نی‌ریز و اسماعیل خرم‌دل از جهرم حضور دارند.
محمدرضا محمودی رییس هیأت بوکس فارس هم به عنوان سرپرست و یاسر نوروزی به عنوان مربی تیم ملی را در رقابت‌های آسیایی همراهی می‌کنند.
این رقابت‌ها قرار است از ۳۱ مرداد تا ۱۳ شهریور در کشور امارات برگزار می‌شود.
**********************

اردوی تیم ملی پارا دو و میدانی از فردا در محلات استان مرکزی برگزار می‌شود. علی‌اصغر جوانمردی از فارس به همراه ۸ ملی پویش دیگر در این اردو آمادگی شان برای حضور در پارالمپیک پاریس را محک می‌زنند.
**********************
فدراسیون کشتی برنامه دور برگشت لیگ دسته اول کشتی باشگاه‌های کشور را اعلام کرد؛ مسابقات گروه سومِ کشتی فرنگی از ۳۱ خرداد در شیراز آغاز می‌شود و تیم فارس با تیم‌های قم، اصفهان و اهواز هم گروه است.

**********************

 در مراسمی از مدال آوران، پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای ورزشکار شهرستان ارسنجان تجلیل شد.

نظر شما